نحوه غیرفعال کردن dns recursion در پلسک

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در آموزش قبلی نحوه غیر فعال کردن dns recursion را بروی ویندوز سرور توضیح داده شده است. در این مقاله نحوه غیرفعال کردن dns recursion در پلسک مورد بررسی قرار می گیرد.

Plesk: کنترل پنل مخصوص سیستم عامل ویندوز می باشد که البته می توان بروی لینوکس نیز نصب گردد. به منظور وارد شدن به کنترل پنل برخلاف Cpanel که از دو قسمت WHM برای مدیریت و Cpanel client برای کاربران می باشد، فقط نیاز به وارد کردن آیپی سرور و پورت مورد نظر است. به منظور وارد شدن به عنوان یوزر ادمین از پورت 8443 که Secure نیز می باشد، می بایست استفاده شود و کاربران از طریق پورت 8880 می توانند وارد محیط کنترل پلن هاست ویندوزی خود شوند.

به منظور غیر فعال کردن DNS Recursion می بایست ابتدا وارد کنترل پلن با یوزر ادمین شوید. در قسمت Server Management بروی Tools & Settings کلیک نمایید.

در صفحه باز شده در ستون General Settings بروی DNS Template کلیک نمایید.

سپس به تب DNS Recursion رفته و در این قسمت می توانید تنظیمات DNS Recursion را تغییر دهید.

که هدف این مقاله غیر فعال کردن  dns recursion می باشد که  می بایست گزینه Deny را انتخاب نمایید و بعد از آن بروی Set کلیک نمایید.

امیدواریم این مقاله برایتان مفید بوده باشد.

برای مشاهده مقالات بیشتر می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید. همچنین می توانید از قسمت سرچ سایت،مقاله مورد نظر خود را پیدا نمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها