جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

مشکل دانلود فایل هایی با پسوند APK در هاست ویندوزی

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقاله های مختلف در خصوص نحوه عملکرد هاست های ویندوزی صحبت کرده ایم و در مقاله فعلی در خصوص مشکل دانلود برخی از فایل ها صحبت خواهیم کرد. یکی از معروف ترین این پسوندها .APK می باشد که برای فایل های اندرویدی است.

زمانی که کاربران از هاست های ویندوزی استفاده می کنند ممکن است که فایلی را با پسوند مذکور در هاست قرار دهند ولی زمانی که لینک دانلود آن را در مرورگر وارد می کنند با خطاهایی مانند 404 مواجه شوند. در این مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه این مشکل را رفع کنید و به راحتی دانلود از داخل هاست انجام دهید.

ابتدا به هاست لاگین می کنید و بخش Virtual Directories را باز می کنید:

apk

سپس وارد بخش Mime Type می شود و در آنجا Add Mime Type را انتخاب می کنید:

apk

در این بخش شما می توانید پسوندهای مورد نظر که نیاز به استفاده در هاست را دارید اضافه کنید و داخل هاست از آن استفاده نمایید. برای این که پسوند APK را اضافه نمایید می بایست Extension را APK قرار دهید و Content را بر روی custom بگذارید و سپس در بخش پایین عبارت زیر را وارد نمایید:

 application/vnd.android.package-archive

apk

پس از وارد کردن موارد ذکر شده بر روی ok کیک نمایید تا ویرایش شما اعمال شود. حال اگر فایل دانلودی با پسوند APK را در مرورگر وارد نمایید دانلود مانند بقیه فایل ها انجام می گردد.

به صورت کلی همانطور که اعلام شد Mime type برای این است که شما پسوند های دلخواه خود را به هاست اضافه کنید و به راحتی از آن استفاده نمایید. ممکن است که این پسوند ها مانند mp3 یا pdf و … باشد. در نتیجه در صورتی که در پسوند های مختلف با خطا مواجه شدید بهترین راهکار بررسی Mime Type می باشد.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها