جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

مشاهده تاریخچه DNS

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله همراه شما هستیم تا بررسی کنیم که چگونه می توانیم تاریخچه DNS یک دامنه را بررسی کنیم که قبلا چه رکورد های DNS  ای برای این دامنه ست شده است. همچنین مطابق تجربه ممکن است که کاربران سرور میزبان هاست خود را تغییر دهند و نیاز باشد که مجدد نیم سرور و اطلاعات DNS را به حالت قبل بازگردانند در این حالت در صورت فراموشی نیم سرور ها می توانند با استفاده از این مقاله تاریخچه رکوردهای DNS را مشاهده بفرمایید. با ما همراه باشید تا برخی از آنالیزور های کاربردی  و رایگان را با هم بررسی کنیم که به چه صورت اطلاعاتی از تاریخچه اطلاعات DNS دامنه در اختیارتان قرار می دهد.

ابزارهایی جهت بررسی تاریخچه DNS

SecurityTrails

Spyse

Complete DNS

WhoISrequest.com

Whoxy.com

SecurityTrails یک آنالیزور مناسب برای بررسی history رکورد ها می باشد که مطابق تصویر در پیوست اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد. می توانید در تصویر زیر بررسی بفرمایید.

dns

Spyse نیزآنالیزوری مناسب برای بررسی DNS است که تصویر رکورد ها را می توانید مشاهده بفرمایید. و می توانید تمام رکورد های A, AAAA, MX, CNAME و TXT  را بررسی بفرمایید.

dns

 Complete DNSآنالیزوری است که تنها برای دامنه های بین المللی مناسب است و برای دامنه های ir یا ملی نمی توان از این آنالیزور استفاده بفرمایید. اما برای دامن های بین المللی مناسب و کاربردی است.

dns

WhoISrequest.com نیز آنالیزوری است که در این خصوص مناسب است اما در صورتی که از قبل تغییری در اطلاعات dns وجود نداشته باشد دیگر اطلاعات dns نمایش داده نمی شود و پیامی مبتی بر اینکه تغییری وجود نداشته است دریافت می شود.

dns

Whoxy.com نیز جز آنالیزورهایی است که تنها برای دامنه های بین المللی مناسب است و اطلاعاتی برای دامنه های ir در اختیار شما قرار نخواهد داد لذا می توانید از این آنالیزور برای دامنه های بین المللی استفاده بفرمایید.

 

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها