بررسی موارد موجود در داشبورد CENTOS WEB PANEL بخش چهارم

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

مقاله بررسی موارد موجود در داشبورد CENTOS WEB PANEL بخش چهارم ، ادامه مقاله پیشین در همین موضوع می باشد. در مقاله پیشین به موارد اولیه اشاره شده است. در این مقاله سایر موارد موجود در داشبورد CWP مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

Application Version:

در این قسمت می توانید اطلاعات موجود در رابطه با سرویس های نصب و فعال سرور خود و همچنین نسخه ها آن ها را نیز مشاهده بفرمایید.

Apache version:

در این قسمت می توانید ورژن آپاچی سرور خود را مشاهده نمایید. در صورتی که وب سرور دیگری بر روی سرور شما نصب باشد به جای آپاچی، آن وب سرور به شما نمایش داده خواهد شد. در پس از اسم وب سرور نیز، نسخه نصب شده وب سرور برای شما نمایان خواهد شد. در مقالات آتی نحوه کانفیگ وب سرور در کنترل پنل به شما توضیح داده خواهد شد.

PHP version:

در این قسمت می توانید نسخه پیش فرض php بر روی سرور را مشاهده نمایید. برای تغییر این مورد می توانید بر روی گزینه کلیک خود php switcher کلیک نمایید. در مقالات آتی نحوه تغییر نسخه php در کنترل پنل به صورت کامل به شما شرح داده خواهد شد.

MySQL version:

در این قسمت می توانید مشخصات سرویس دیتابیس خود را مشاهده بفرمایید. همان گونه که مشاهده می نمایید سرویس Maria Db بر روی سرور به صورت پیش فرض نصب شده است. Maria Db از لحاظ کاربری نسبت به سرویس mysql بهینه تر می باشد و پیش فرض خود کنترل پنل نیز همین مورد می باشد.

FTP version:

در این قسمت می توانید نسخه FTP سرور خود را مشاهده نمایید.

در مقاله های آتی سایر موارد موجود در قسمت داشبورد کنترل پنل به شما شرح داده خواهد شد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها