جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

بررسی موارد موجود در داشبورد CENTOS WEB PANEL بخش سوم

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

مقاله بررسی موارد موجود در داشبورد CENTOS WEB PANEL بخش سوم ، ادامه مقاله پیشین در همین موضوع می باشد. در مقاله پیشین به موارد اولیه اشاره شده است. در این مقاله سایر موارد موجود در داشبورد CWP مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

System Stats:

در صفحه داشبورد در سمت راست، ستون تعبیه شده است که توضیحات کلی و مهمی در رابطه با سرور شما در آن جا وجود دارد.

Memory RAM (with Cache):

در این قسمت می توانید کل رم سرور خود را مشاهده نمایید. علاوه بر آن می توانید مشاهده نمایید که چه مقدار از رم شما cache شده  است را نشان می دهد. در این قسمت گزینه کلیک خور DC را مشاهده می فرمایید که این عبارت، کوچک شده عبارت Drop Cache می باشد. در صورت تمایل به حذف کش موجود می توانید بر روی گزینه ذکر شده کلیک نمایید. پس از آن کش رم سرور شما حدف خواهد شد. لازم به ذکر است برای افزایش سرور سایت ها شما استفاده از این قابلیت به صورت مکرر توصیه نمی شود.

Memory RAM (NO Cache):

در این قسمت مصرف واقعی سرور شما از رم موجود نمایش داده می شود. در این قسمت کش محاسبه نشده و می توانید مصرف واقعی سرور و سایت های خود را مشاهده بفرمایید.

Number of processes:

در این قسمت می توانید تعداد پروسس های موجود را مشاهده بفرمایید. برحسب تعداد سایت ها و کاربری شما این عدد متفاوت می باشد. از این عدد می توانید یک عدد حدودی از تعداد بازدید/پروسس همزمان سرور خود با توجه به منابع آن به دست آورید.

Postfix Mail Queue:

در این قسمت می توانید تعداد ایمیل های موجود در صف ارسال ایمیل سرور خود را مشاهده بفرمایید. همچنین در صورت تمایل به مدیریت ایمیل های ارسالی و یا بررسی این مورد می توانید بر روی عبارت کلیک خور manage کلیک نمایید. در صفحه باز شده می توانید صف ایمیل های خود را به صورت real time رفرش نمایید . گزینه Process queue برای ارسال ایمیل ها موجود یا انتخاب شده می باشد و گزینه remove everything نیز برای حذف ایمیل های انتخاب شده می باشد. پشنهاد می شود به صورت دوره ای قسمت را بررسی نمایید تا از بروز مشکل ارسال ایمیل اسپم جلوگیری نمایید.

در مقاله های آتی سایر موارد موجود در قسمت داشبورد کنترل پنل به شما شرح داده خواهد شد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها