جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

هوش مصنوعی مفهومی است که این روزها مورد توجه قرار گرفته است. هوش مصنوعی تقریبا در تمامی علوم قابل استفاده است و می‌تواند داده‌ها را به داده‌هایی که مشابه با نیازهای انسانی هستند نزدیک کنند. با توجه به این موضوع که امروزه اینترنت و وب‌سایت‌ها به بخش مهمی از زندگی تبدیل شده‌اند استفاده از هوش مصنوعی در دنیای وب‌سایت‌ها موضوع قابل توجهی می‌تواند باشد.

به همین دلیل، در این مقاله تلاش می‌کنیم افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس را به شما معرفی کنیم. البته باید بدانید هوش مصنوعی همانطور که مفید است، می‌تواند خطراتی داشته باشد. با توجه به این موضوع استفاده هوشمندانه از قابلیت‌های آن اهمیت بسیار زیادی دارد

در صورتیکه قصد دارید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، می‌توانید مقاله خطرات احتمالی هوش مصنوعی را مطالعه کنید.

کمک هوش مصنوعی به وردپرس

پایه و اساس هوش مصنوعی بازسازی هوش انسانی است و از رفتار انسان تقلید می‌نماید. استفاده از آن باعث می‌شود، داده‌ها به گونه‌ای تجزیه و تحلیل شوند که با نیازهای انسانی همخوانی داشته باشند و این همان شخصی‌سازی در داده‌هاست.

افزونه‌های هوش مصنوعی

اگر در فضای وب‌سایت وردپرس خود از هوش مصنوعی استفاده کنید، می‌توانید محتوا را برای کاربران خود شخصی‌سازی نمایید. در نتیجه، تعامل کاربران با سایت شما بالا می‌رود و حس خوبی را در آن‌ها به وجود می‌آورد.

افزونه WebsiteVoice

یکی از افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس افزونه WebsiteVoice است که می‌توان متن را به گفتار تبدیل کند. این افزونه می‌تواند قابلیت‌های متعددی داشته باشد و سایت شما را به یک سایت ویزه تبدیل نماید. این افزونه می‌تواند قابلیت خواندن مقالات را برای کاربران فراهم سازد. با استفاده از این افزونه، می‌توانید محتوای خود را برای کسانی که کم بینا هستند بازخوانی کنید. همچنین، کسانی که در حال انجام چند کار هستند و می‌خواهند مقاله درون سایت شما را بخوانند، می‌توانند از این قابلیت استفاده نمایند.

افزونه چت بات

یکی دیگر از افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس افزونه چت بات است. بسیاری از کسانی که وارد سایت شما می‌شوند، سوالات متداولی دارند که ترجیح می‌دهند بدون اینکه تماس بگیرند از آن‌ها مطلع شوند. در این صورت می‌توانید یک چت بات را به سایت خود اضافه کنید و بستر مناسبی را برای کاربران‌تان به وجود بیاورید. چت بات می‌تواند به صورت منو دکمه‌ای و یا پردازش زبان طبیعی و یا ترکیبی از هر دو مورد استفاده قرار گیرد. چت بات با هر زبانی کار می‌کند.

افزونه ContentBot

اگر بخواهیم بحث معرفی افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس را ادامه دهیم، می‌توانیم به ابزار ContentBot اشاره نماییم. ContentBot ابرازی است که با استفاده از هوش مصنوعی که در آن به کار رفته است تکه‌های کوتاهی از محتوا را تولید می‌نماید و می‌تواند ایده‌هایی را برای بازاریابی بهینه شما ایجاد کند. با استفاده از این افزونه می‌توانید لحن جملات را تغییر دهید و یا یک مطلب طولانی را به یک مطلب کوتاه تبدلی نمایید.

آیا می‌توانم با افزونه ContentBot یک مقاله کامل ایجاد کنم؟

یکی از سوالات عمده کسانی که به دنبال نصب افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس هستند و تصمیم دارند افزونه ContentBot را نصب کنند، در این باره است که آیا با این افزونه می‌توانند مقاله کامل ایجاد کنند؟! پاسخ به این سوال منفی است. همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم شما با افزونه کانتنت بات می‌توانید یک محتوای طولانی را به یک محتوای کوتاه تبدیل نمایید. اما تولید یک مقاله کامل امری غیر قابل انجام است.

افزونه Link Whisper

از جمله افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس افزونه Link Whisper است. اتصال پست‌های مرتبط به یکدیگر درون سایت می‌تواند بر سئو داخلی اثر بگذارد و رتبه سایت شما را افزایش دهد. کسانی که می‌خواهند بارگذاری انجام دهند، همواره در این باره دغدغه دارند که چگونه مقالات مرتبط را پیدا کنند. بهتر است بدانید افزونه Link Whisper این کار را برای شما ساده می‌کند و لیستی از پیشنهادهای خودکار از پست‎هایی را که به یکدیگر مرتبط هستند، برای شما ایجاد می‌کند.

چرا باید از افزونه Link Whisper استفاده کنیم؟

Link Whisper از افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس است که به سادگی نمی‌توان از کنار آن گذشت. این افزونه می‌تواند به بهبود سئو داخلی کمک کند. (اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، می‌توانید مقاله سئو داخلی و نکات مهم آن را مطالعه کنید)

 سئو داخلی بهبود یافته، باعث می‌شود ربات‌های گوگل هر چه زودتر سایت شما را شناسایی کنند و رتبه خوبی را به آن اختصاص دهند. این افزونه ایجاد پیوند میان مقالات مرتبط را به صورت خودکار انجام می‌دهد و شما می‌توانید لیست کاملی از گزارش‌ها را در دسترس داشته باشید. برنامه لینک ویسپر قابلیت پشتیبانی از زبان‌های سوئدی، اسلواکی و عربی را داراست.

افزونه Image SEO Optimizer

افزونه Image SEO Optimizer که بسیاری از افراد آن را به نام بهینه‌سازی خودکار سئو تصویر می‌شناسند، یکی دیگر از افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس است که اثرات بسیار زیادی بر سئو سایت دارد. همانطور که می‌دانید سئو سایت به عوامل متعددی بستگی دارد و شما می‌توانید کاربران را از درگاه‌های زیادی جذب کنید.

افزونه Image SEO Optimizer

متن جایگزین تصویر برای بسیاری از کسانی که وظیفه بارگذاری محتوا در سایت را بر عهده دارند کسل‌کننده است. اما این افزونه توانسته است این مشکل را به طور کامل حل کند و بی‌شک استفاده از آن به بهبود سئو سایت کمک می‌نماید. افزونه Image SEO Optimizer این قابلیت را دارد که کارت‌های پیش‎نمایش رسانه‌های اجتماعی را با استفاده از پروتکل Open Graph برای پست‌ها به نمایش درآورد.

افزونه AI Engine

یکی دیگر از افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس که باید در این مطلب به آن اشاره کنیم، پلاگین AI Engine است. با استفاده از این پلاگین می‌توانید فعالیت‌های زیادی را بر روی وب‌سایت خود انجام دهید. تولید محتوای جذاب و یا افزودن یک ربات چت همگی با استفاده از این افزونه امکان‌پذیر هستند. ویژگی‌های آن به شرح زیر هستند:

  • افزونه AI Engine آمار داخلی سایت شما را نمایش می‌دهد.
  • این افزونه می‌تواند به بهبود برخی از پاراگراف‌های خاص در محتوا کند و قابلیت ترجمه به هر زبانی را داراست.

افزونه Tidio

افزونه Tidio از جمله افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس است که قابلیت‌های بسیار زیادی دارد. اگر شما می‌خواهید یک ربات چت ایده‌آل، بر روی وب‌سایت خود داشته باشید، باید بدانید Tidio یکی از گزینه‌هایی است که نباید آن را از دست بدهید. بسیاری از کارشناسان به این موضوع اشاره می‌کنند افزونه Tidio یک پلتفرم خدمات مشتری چند منظوره است که راهکارهای زیادی را برای ارائه و فراهم‌سازی پشتیبانی عالی به مشتریان ایحاد می‌کند. با استفاده از این افزونه می‌توان تمامی موارد از جمله چت لایو، ایمیل و پیام‌های مسنجر در یک پنل را مدیریت کرد. افزونه Tidio چند زبانه است و شما می‌توانید زبان‌های آن را تغییر دهید.

افزونه GetGenie

اگر به دنبال آشنایی با افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس هستید، باید آشنایی با افزونه GetGenie را مد نظر قرار دهید. این افزونه به عنوان یک افزونه قدرتمند برای نوشتن در وردپرس به شمار می‌رود. با استفاده از این افزونه می‌توانید مقالات وبلاگ را با هوش مصنوعی ایجاد کنید. افزونه GetGenie دارای قالب‌های AIDA Framework است.

آیا این افزونه سئو سایت را بهبود می‌بخشد؟

با استفاده از این افزونه، می‌توانید به بهبود سئو سایت کمک کنید. زیرا این افزونه قابلیت تولید توضیحات متا، خطوط کلی و مقدماتی را برای محتوای سئو شده داراست و می‌تواند به ربات‌های گوگل کمک کند سایت شما را هر چه سریعتر شناسایی کنند و در نتیجه رتبه سایت شما به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا می‌کند.

افزونه سئو رنک مث

یکی از افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس افزونه سئو رنک مث است. این افزونه از افزونه‌های بسیار شناخته‌شده است و کمتر کسی در حوزه سئو سایت حضور دارد که نام آن را نشنیده باشد.

افزونه سئو رنک مث، نوعی افزونه همه کاره است که با استفاده از هوش مصنوعی که در ساختار داخلی آن به کار رفته است؛ بهینه‌سازی سایت را برای شناسایی توسط موتورهای جستجو انجام می‌دهد. این افزونه می‌تواند کلمات کلیدی را بهینه کند و در نتیجه لینک‌های داخلی را به خوبی ایجاد می‌کند.

اگر سئو داخلی شما خوب باشد، می‌توانید رتبه مناسبی را از ربات‌های موتور جستجو به دست آورد.افزونه سئو رنک مث، قابلیت ادغام با ابزار دیگری نظیر گوگل آنالیز، ابزار کلیدواژه LSI و سرچ کنسول را داراست.

افزونه Voicer

افزونه Voicer از جمله افزونه‌‌های هوش مصنوعی برای وردپرس است که می‌تواند متن را به گفتار تبدیل کند. این قابلیت، باعث می‌شود تعاملات واقعی میان سایت شما و کاربرانتان صورت گیرد و در نتیجه کاربران حس خوبی را در سایت شما تجربه می‌کنند. افزونه Voicer 45 زبان را در خود جای داده است و این قابلیت را دارد که متن را با فرمت‌های متفاوتی از صدا ( 310 فرمت در آن وجود دارد) برای کاربر بازگو نماید.

افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس

افزونه Voicer به فناوری WaveNet دسترسی انحصاری دارد و همین امر باعث شده است که در میان افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس به جایگاه قابل توجهی دست پیدا کند. Google Cloud Platform ارائه دهنده این افزونه است که برای اتصال به آن به یک حساب در گوگل نیاز دارید.

افزونه Speaker

افزونه Speaker یکی دیگر از افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس است که می‌تواند محتوای وب‌سایت را به گفتار انسان تبدیل کند.

این افزونه 340 فرمت صدایی را در دل خود جای داده است و به بیش از 52 زبان دنیا صحبت می‌کند. افزونه Speaker از استاندارد Speech Synthesis Markup Language (SSML) پشتیبانی می‌کند و شاید برای شما جالب باشد که بدانید این تنها افزونه‌ای در وردپرس است که این قابلیت را دارد. با استفاده از این استاندارد که در پلاگین Speaker تعریف شده است شما می‌توانید گفتار را به دقت تنظیم کنید.

در نتیجه، اعداد در قالب‌های معمول بازخوانی می‌شوند و مواردی مانند مکث و یا آهنگسازی در این افزونه مورد توجه قرار دارند. افزونه اسپیکر این شرایط را برای شما به وجود می‌آورد که یک فید RSS را آماده کنید و آن را در سرویس‌های پادکست مانند Apple Podcasts و Spotify منتشر سازید.

افزونه Quttera

این افزونه یکی دیگر از افرونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس است که قابلیت‌های متعددی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. اگر می‌خواهید سایت خود را از نظر بد افزارها و حملات ویروسی در امان نگه دارید، باید استفاده از این افزونه را مدنظر قرار دهید. نصب و کاربرد این افزونه در سایت، بسیار ساده است و می‌تواند به شما کمک کند سایت بی‌عیب‌ونقصی داشته باشید.

افزونه VP Virtual Assistant

افزونه VP Virtual Assistant از جمله افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس است که می‌تواند یک دستیار هوشمند و مجازی را به سایت شما اضافه کند. در نتیجه، کاربرانی که وارد سایت شما می‌شوند، راهنمایی می‌شوند که چگونه به صفحه مورد نظر خود برسند. البته باید بدانید کاربرد این افزونه بسیار زیادتر از این است. با استفاده از افزونه VP Virtual Assistant می‌توانید فروش محصولات را آغاز کنید و به مشتریان مشاوره دهید.

همچنین، افزونه VP Virtual Assistant دارای یک نسخه آواتار است و می‌توانید به راحتی گرافیک آواتارها را متناسب با ترجیحات خود جایگزین کنید. این افزونه دارای نسخه‌های انگلیسی و فرانسوی است.

افزونه WordLift

در پایان معرفی افزونه های هوش مصنوعی برای وردپرس به افزونه WordLift می‌رسیم. این افزونه یک طرحواره برای سئو سایت به شمار می‌رود.

زمانی که پلاگین WordLift به سایت متصل می‌گردد، می‌تواند محتواهایی را که در سایت وجود دارند بازخوانی کند و موجودیت‌ها را در آن شناسایی کند و سپس نمایشی از محتوا ایجاد نماید. در نتیجه، ربات‌های موتور جستجو محتوا را زودتر شناسایی می‌کنند و این مسئله نقش بسیار مهمی در افزایش رتبه سایت دارد. به طور کلی، هر چقدر از افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس هوشمندانه‌تر استفاده کنید، به همان اندازه سایت خود را در معرض رشد و پیشرفت قرار می‌دهید.

سخن پایانی

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس در اختیار شما قرار دهیم.

همانطور که متوجه شده‌اید، افزونه‌های هوش مصنوعی برای وردپرس، هر یک کارکرد خاصی دارند و می‌توانند به رشد سایت شما کمک نمایند. شما باید با توجه به اهداف خود، بهترین افزونه‌ها را انتخاب کنید.

البته باید بدانید توصیه نمی‌شود تمامی افزونه‌‌های هوش مصنوعی برای وردپرس را نصب کنید. زیرا نصب بیش از اندازه پلاگین بر روی وردپرس منجر به کندی آن می‌شود و همین امر، مشکلات زیادی را برای سایت شما به وجود خواهد آورد. با انتخاب افزونه‌های مناسب، می‌توانید رتبه خوبی را از موتور گوگل به دست آورید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

5 1 رای
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

میتونید از پلاگین aikit استفاده کنید.
نیازی به ثبت نام در openai و api ندارد و میتونید از api داخلی آن استفاده کنید
من برای سایتم از این پلاگین استفاده میکنم و خیلی پاسخ های دقیقی هم میده
https://www.rtl-theme.com/aikit-chatgpt-plugin/

سلام و وقت بخیر
خیلی ممنونیم از شما🙏🏻