نحوه نصب گواهینامه SSL رایگان

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در تمام مقالاتی که تا به امروز درخصوص نصب گواهینامه SSL رایگان برای شما آموزش دادیم، کنترل پنل یا نوع سرور و سیستم عامل دخیل بودند. اما در این مقاله قصد داریم نصب گواهینامه رایگان بدون درگیر بودن کنترل پنل یا سیستم عامل خاصی را به شما آموزش دهیم.

این مقاله برای کسانی مفید است که سرور بدون کنترل پنل دارند و یا اینکه به هرحال دسترسی به کنترل پنل سرور خود ندارند.

ابتدا وارد سایت sslforfree.com شوید و مطابق تصویر زیر، دامنه خود را وارد کرده و روی گزینه ی Create Free SSL Certificates کلیک کنید.

در قدم بعدی سه نوع از وریفای کردن دامنه را مشاهده می کنیم. علت اینکه درمراحل نصب گواهینامه نیاز است حتما وریفای انجام شود این است که مرکز صدور Certificate مالکیت دامنه شما را ارزیابی کند و با این روش هیچ گاه کسی اجازه تغییر در دامنه ندارد مگر اینکه دسترسی های اثبات مالکیت دامنه را داشته باشد.

در این مرحله ما گزینه ی Manual Verification (DNS) را انتخاب میکنیم. در این روش سایت به ما یک رکورد از نوع CNAME اعلام می کند که لازم است از سمت دامنه یا سرور ساخته شود تا وریفای صورت گیرد.

manual-dns

manually-verify

پس از ساخت رکورد اعلام شده، در مرحله بعد وارد سایت شوید و تغییرات را ذخیره کنید تا آنالیز تغییرات رکورد DNS توسط سایت بررسی شود.

حالا می توانید فایل Certificate خود را مطابق تصویر زیر دانلود کنید و در سرور خود نصب آنرا را انجام دهید.

 

download-SSL-CRT

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد.

 

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها