جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

بهترین پلاگین های وردپرس در سال 2020 (قسمت دوم)

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقاله گذشته در خصوص پلاگین های وردپرس و اهمیت استفاده از آنها توضیح داده ایم. 5 تا از بهترین پلاگین ها در مقاله گذشته خدمت شما اعلام شد. اکنون در مقاله فعلی در خصوص دیگر پلاگین ها که مورد توجه تعداد زیادی از کاربران وردپرس قرار گرفته است، صحبت خواهیم کرد.

  1. WordFence Security

با گسترش حملات سایبری از سال 2018، اهمیت امنیت وب سایت بسیار زیاد شد. با استفاده از این پلاگین می توانید با یک اسکن ساده، ویروس و یا فایل های مخربی که در سایت نفوذ کرده اند را پیدا کنید و از بین ببرید.

قابلیت های مختلفی از جمله مسدود کردن آیپی ها، اسپم کردن فایل های مخربی که در گوگل ارسال می شود، جلوگیری از ربات ها و خیلی موارد امنیتی دیگر که در این پلاگین قابل کنترل می باشد. قطعا در حال حاضر داشتن این پلاگین در وردپرس یکی از ضروریات می باشد.

plugins

  1. Google XML Site map

افزونه ای برای مدیریت و ارتقا SEO می باشد. با نصب این افزونه تمام فایل های xml شما را بررسی می کند و به شما کمک می کند تا به صورت متوالی SEO سایت را ارتقا دهید.

plugins

 

  1. WP Super Cache

در سال 2020 یکی از مهم ترین شاخص هایی که وب سایت شما را از دید کاربر بهترین جلوه می دهد، سرعت بالای لود آن است. در نتیجه برای این که سرعت را افزایش دهید قطعا به پلاگین کش نیاز خواهید داشت.

plugins

 

  1. Google Analytics Dashboard for WP by ExactMetrics

یکی دیگر از افزونه های آنالیز وب سایت Google Analytics Dashboard می باشد. گرچه در مقاله قبلی نیز در خصوص یکی دیگر از افزونه های آنالیز صحبت کرده ایم ولی این افزونه نیز جزو یکی از بهتری افزونه های آنالیز می باشد.

plugins

 

  1. UpdraftPlus WordPress Backup Plugin

هیچ چیزی ناامید کننده تر از این نیست که یک برنامه نویس تمام تنظیمات و افزونه ها و دیتای خود را از دست بدهد. در نتیجه داشتن بکاپ یکی از الزامات می باشد. افزونه UpdraftPlus WordPress Backup Plugin به ما کمک می کند که با ساده ترین روش از دیتای خود بکاپ تهیه کنید و هیچ گاه این ترس و ناامیدی از دست دادن دیتا را تجربه نکنید.

plugins

 

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها