جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

نصب SourceGuardian در دایرکت ادمین

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در این مقاله نحوه فعال سازی و نصب SourceGuardian در دایرکت ادمین را به شما بازدید کننده محترم شرح می دهیم. در قدم اول یک تعریفی از سرویس SourceGuardian و نحوه کارکرد آن به شما داده خواهد شد.

SourceGuardian : یک نرم افزار کد گذاری اسکریپت php می باشد به این صورت که کدنویسان اسکریپت های خود را با این نرم افزار کد گذاری می نمایند تا امکان کپی برداری از آن برای دیگران میسر نباشد. همان طور که ذکر شد، SourceGuardian نرم افزار کد گذاری می باشد و برای استفاده از این اسکریپت های کد شده نیاز به یک سرویس برای رمزگشایی می باشد که در سمت سرور نصب شده باشد که به آن SourceGuardian Loader گفته می شود. لازم به ذکر است که نرم افزار SourceGuardian یک نرم افزار غیر رایگان و همچنین open source نمی باشد و در صورتی که مشکلی در سمت اسکریپت کد شد وجود داشته می بایست این مورد را از سمت کد نویس و یا شرکت SourceGuardian پیگیری نمایید.

در این مقاله نحوه نصب و فعال سازی این سرور در دو نسخه php 5.6 و 7.1 توضیح داده خواهد شد.

مراحل نصب:

در قدم اول لازم است از طریق ssh به سرور خود متصل شوید. به این منظور می توانید از نرم افزار رایگان putty استفاده بفرمایید. لازم به ذکر است که برای اعمال تغییرات نیاز است با یوزر root وارد سرور خود شوید.

ابتدا نحوه نصب و فعال سازی در نسخه 5.6 توضیح داده خواهد شد:

پس از وارد شدن به سرور لازم است که کدی را در php.ini سرور تغییر دهید به همین منظور به فولدر مربوطه رفته و فایل php.ini را با ویرایشگر مورد نظر خود باز نمایید و کد زیر را به آن اضافه نمایید :

extension=ixed.5.6.lin

سپس فایل را ذخیره نمایید. در قدم بعد لازم است که SourceGuardian Loader را دانلود نمایید به این منظور دستورات زیر را به ترتیب انجام دهید:

cd /usr/local/php56/lib/php/extensions/no-debug-non- ( TAB )

wget http://dl.server.ir/ixed.5.6.lin

service httpd restart

حال نحوه نصب SourceGuardian در نسخه 7.1 شرح داده خواهد شد:

برای این منظور لازم است که کد زیر را در فایل php.ini تغییر دهید به همین منظور فایل مورد نظر را با ویرایشگر مورد نظر خود باز نمایید و کد زیر را به آن اضافه نمایید:

extension=ixed.7.1.lin

سپس فایل را ذخیره و دستورات زیر را جهت دانلود سرویس یاد شده به ترتیب وارد نمایید:

cd /usr/local/php71/lib/php/extensions/no-debug-non-zt ( TAB )

wget http://dl.server.ir/ixed.7.1.lin

service httpd restart

نکته: عبارت ( TAB ) ، منظور دکمه tab در کیبورد شما می باشد. زیرا اسم فولدر های ایجاد شده در هر سرور متفاوت می باشد و باید با استفاده از دکمه tab مقدار دقیق را پیدا نمایید.

در این مرحله، نصب و فعال سازی SourceGuardian برای 2 نسخه 5.6 و 7.1 بر روی کنترل پنل دایرکت ادمین با موفقیت انجام شده است و از این به بعد امکان استفاده از اسکریپت های کد شده برای شما میسر می باشد.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها