نصب گواهینامه SSL در دایرکت ادمین

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در این مقاله با آموزش نصب گواهینامه SSL در کنترل پنل دایرکت ادمین” با شما عزیزان همراه خواهیم بود.

جهت نصب ابتدا وارد دایرکت ادمین شده و مطابق تصاویر زیر اقدام به نصب نمایید:

لطفا توجه داشته باشید که به علت تحریم ها لازم است در مراحل نصب اگر گواهینامه بین المللی تهیه کرده اید در وارد کردن اطلاعات خود شهر و کشور خود را ایران انتخاب نکنید همچنین حتما در کلیه مراحل نصب ایمیل admin@yourdomain را انتخاب کنید. علت این مورد این است که از سمت مرکز صادر کننده گواهینامه این ایمیل به منزله ی مالک دامنه است و ایمیل وریفای و همچنین وفایل Certificate را نیز به همین ایمیل ارسال می کند.

پس از Save کردن اطلاعات مطابق تصویر زیر یک CSR به شما داده می شود که نیاز است آنرا  Copy کنید. پس از کپی کردن فایل CSR وارد ناحیه کاربری خود شده و جهت ادامه نصب مطابق مقاله ی زیر عمل کنید :

“نصب SSL در ناحیه کاربری”

پس از اینکه نصب در ناحیه کاربری به پایان رسید و فایل Certificate برای شما ایمیل شد، مجددا وارد دایرکت ادمین شده و مطابق تصویر زیر Certificate را زیر Private key وارد کنید و سپس برروی Save کلیک کنید. پس از اینکه Save را انجام دادید از بخش Click here to paste a CA Certificate تیک گزینه ی Use a Ca Cert را اضافه کرده و CA را نیز در این قسمت قرار دهید.

 

هم اکنون نصب پایان یافته و می توانید جهت اطمینان از صحت این مورد وارد سایت های آنالیزور آنلاینی همانند sslshopper.com شوید.

امیدواریم مطالعه ی این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

تیم مدیریت محتوای Server.ir علاقه مند است نظرات شما عزیزان درارتباط با مقالات را دریافت وبررسی کند. درنتیجه مشتاقیم نظرات و پیشنهادات  شما عزیزان را درارتباط باموضوعات آموزش، نحوه ی آموزش، سوالات ,… را دریافت نموده تا راهنمای ادامه مسیر خود قراردهیم. 

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

5 1 رای
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

پنل دایرکت ادمین بروزرسانی شده و آموزش شما مربوط به پنل قدیمی هست

سلام وقت بخیر
بله دوست عزیز مقاله آموزشی که شما مطالعه فرمودید هم مربوط به سال 97 هست.
سعی میکنیم به زودی مقاله رو آپدیت کنیم.