نحوه استفاده از SSHkey در ایروسرور

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

نحوه استفاده از SSHkey در ایروسرور:

در خدمات جدیدی که به تازگی از Server.ir ارائه می شوند یعنی airOserver، جهت امنیت بیشتر، لاگین به سرور از طریق SSHkey صورت می گیرد که در این مقاله قصد داریم نحوه استفاده از آن را به شما کاربران عزیز آموزش دهیم.

ابتدا وارد ناحیه کاربری خود شده و از بخش سرویس های من، ایروسرور خود را انتخاب کنید، پس از وارد شدن به صفحه ی اطلاعات ایروسرور، مطابق تصویر زیر برروی Download a private key کلیک کنید تا فایل مربوطه دانلود شود.(توجه داشته باشید که این فایل یک مرتبه قابل دانلود است بنابراین این فایل را در محیطی امن نگهداری کنید.)

پس از آن نرم افزار Puttygen را از اینجا دانلود کرده و مطابق تصاویر زیر برروی Load کلیک کرده و Privatekey را آپلود کنید:

هم اکنون می توانید از طریق نرم افزار Putty با سرور خود ارتباط برقرار کنید. جهت ارتباط به سرور از طریق SSH هربار(برای مثال بعد از ریستارت کردن سیستم) نیاز به انجام این امور هست بنابراین پیشنهاد می شود یک مرتبه این فایل را در جایی مانند Desktop خود ذخیره کنید تا تنها با یک مرتبه کلیک کردن برروی آن، نیاز به انجام این امور نباشد و تنها با SSH به سرور خود متصل شوید.

امیدواریم مطالعه ی این مقاله برای شما مفید بوده باشد…

 

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها