جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

دیگر تنظیمات وردپرس

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در ادامه ی مقاله ی قبلی که مربوط به تنظیمات وردپرس بود، که به تنظیمات عمومی و اولیه ی وردپرس پرداختیم، حال قصد داریم دیگر بخش های مربوط به این تنظیمات را شرح دهیم و شما را با بخش ها و قابلیت های مختلف آن آشنا سازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید

در مقاله ی قبلی تنظیمات مربوط به بخش عمومی یا General گفته شد، اما همانطور که در بخش تنظیمات یا setting پنل ادمین وردپرس خود می توانید مشاهده نمایید، بخش های دیگری از جمله Writing,Reading,Discuss و… وجود دارد که این مقاله به معرفی این بخش ها می پردازیم.

بخش اول، writing یا تنظیمات نوشتن است، در این بخش به ترتیب گزینه های زیر وجود دارد : 

دیگر تنظیمات وردپرس

– Default post category : که همانطور که از نام آن پیداست، مطالبی که برروی سایت خود قرار می دهید به صورت پیش فرض در این قالب و یا دسته قرار می گیرند، که به طور مثال در صورتی که چند دسته ایجاد نموده باشید، می توانید از این بخش تنظیم نمایید که نوشته های شما به صورت پیش فرض در کدام دسته جای گیرند تا نیازی به تنظیم هر نوشته به صورت دستی نباشد.

– Default post format : این بخش مشخص می کند که پست های شما چه فرمت و یا شکل و قالبی داشته باشند.

– در بخش زیرین، قسمتی وجود دارد که شما ایمیل خود را وارد می نمایید تا هر پستی که از سایت wordpress.org مستقیما برای شما ارسال شد در کدام ایمیل دریافت شود و در انتها گزینه ی ذخیره یا save را زده تا تغییرات شما ذخیره گردد.

بخش دوم، Reading یا تنظیمات خواندن است، در این بخش به ترتیب گزینه های زیر وجود دارد: 

– front page display : این گزینه به شما این امکان را می دهد که تعیین کنید صفحه ی اول سایت شما چگونه باشد، آیا می خواهید آخرین مطالب شما در صفحه ی اول نمایش داده شود و یا ترجیح می دهید که یک صفحه ی ایستا و static را برروی صفحه ی اصلی سایت خود قرار دهید؟

– blog pages show at most : این گزینه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید تعیین کنید چند پست در هر صفحه نمایش داده شود.

2 گزینه ی بعدی، اولی این مورد را بیان می کند که زمانی که شما پستی برروی سایت منتشر می کنید، آیا خلاصه ای از مطالب داخل آن را در صفحه ی اول و عنوان مقاله نمایش دهد و یا تمامی توضیحات داخل مقاله را می خواهید در همان صفحه ی اول نمایش دهد ؟

و همچنین مورد آخر گزینه ی بسیار مهمی است و در صورتی که شما این گزینه را فعال نمایید، به موتور های جستجوگر اعلام می نمایید که صفحات سایت شما را index نکنند و این مورد اصلا برای بحث seo مناسب نیست و توصیه می نماییم که اجازه دهید این گزینه غیر فعال بماند و صفحات سایت شما توسط موتور های جستجوگر، دیده و ذخیره شود

توضیح این دو بخش تنظیمات وردپرس نیز در همینجا به پایان رسید، با ما همراه باشید تا در آینده دیگر بخش های این سیستم مدیریت محتوا را برایتان شرح دهیم

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها