جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

دایرکتوری SKELETON در WHM

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

دایرکتوری SKELETON در WHM

به عنوان یک نماینده ی میزبان وب، شما نیاز دارید از هر فرصتی برای تزریق نام و برند خود به دیگران استفاده نمایید. در دانشنامه های پیشین به شما اموزش دهیم که چگونه سی پنل را با استفاده از عکس ها و برند خود از طریق CSS مدیریت و Managed نمایید. در این دانشنامه قصد داریم به شما اموزش دهیم که به عنوان یک نماینده چگونه صفحه ابتدایی که در هنگام ساخن یک اکانت جدید در WHM ساخته میشود را تغییر دهید. مطمئنا اولین برداشتی که یک کاربر و مشتری از حساب خود دارد بسیار اهمیت دارد و در تعاملات اینده تاثیر خواهد گذاشت. به صورت پیش فرض پس از ایجاد یک اکانت جدید ، معمولا یا یک صفحه شامل فولدر های default هاست و یا ارور های 403 ، 404 ، ارور Not Found، ارور Forbidden و یا … مواجه میشوید. به همین دلیل به جای اینکه کاربر را به حالت سردرگمی رها کنید تا مشکل را بیابد و به موتور های جست و جو گر مانند گوگل و … رجوع کند، بهتر است صفحه پیش فرض شما را مشاهده نماید تا از صحت و درستی اکانت هاست خود اطمینان حاصل نماید. برای فعال سازی و ایجاد یک صفحه با برند خود به عنوان نماینده، لازم است که دستور عمل زیر را در کنترل پنل مدیریتی WHM دنبال نمایید :

مشخص کردن دایرکتوری SKELETON :

در WHM در همان صفحه ی اصلی و یا از طریق منوی سمت چپ صفحه بر روی گزینه Account Functions کلیک کنید.

در صفحه بعدی بر روی گزینه Skeleton Directory کلیک نمایید.

در صفحه ی بعدی به شما گفته میشود که Skeleton Directory سرور کجا قرار گرفته است و همان طور که در تصویر مشاهده میفرمایید در زیر ان توضیح و شرح کوتاهی از هدف دایرکتوری اسکلت و کارهایی که با استفاده از ان میتوانید انجام دهید داده شده است.

به عنوان یک مثال پایه ای و اساسی، بنده یک فایل HTML ساده ایجاد کرده ام تا به شما نمایش دهم وقتی یک اکانت جدید ساخته میشود چه نمایش داده میشود. از انجا که ما Location فایل رو میدانیم، FTP مستقیم به ساب دایرکتوری و اپلود فایل ساخنه شده (index.html) برای نمایش به کاربر، کار ساده ای به نظر میرسد. همان طور که در تصویر نیز مشاهده میفرمایید فایل index.html در نهایت داخل دایرکتوری public_html قرار گرفته است. در حال حاضر برای تست، تنها کاری که باید انجام دهید ساخت یک اکانت جدید از طریق WHM و رجوع به صفحه اصلی سایت (دامنه شما) برای مشاهده فایل اپلود شده میباشد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها