خدمات ابری HP

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

 HP سرویس ابری خوش قیمت خود را با نام Helion  برای کسب و کارهای کوچک رونمایی کرد

 

 HP  یعنی همان شرکت مشهوری که از هر بعد تکنولوژی قسمتی را به نام خود زده است، در این هفته از سیستم مدیریت مجازی ابری خود به نام Helion پرده برداری کرد. این سرویس برای شرکت ها و کسب و کارهای متوسط، همچنین کسانی که به دنبال فضاهایی مناسب و امن برای تست نرم افزاری خود هستند و از طرفی برای کسانی که قصد دارند گروه همکاری خود را در یک فضای ابری بسته دنبال کنند مناسب می باشد.

این سرویس دارای امکانات بسیار زیادی است که شرکت ها می توانند از بین آن ها به هر مورد که نیاز دارند دسترسی داشته باشند و هزینه ها را بر اساس میزان بهره مندی خود ارائه نمایند. از طرفی از آنجا که همه افراد قادر و توانایی کارکردن با آن را ندارند، می توان سرویس های عمومی آن را در اختیار بگیرند.

این سرویس که به تازگی از اچ پی ارائه شده است در واقع یک تحول بزرگ در فضای مجازی ارائه کرده که  با ویژگی ها و امکانات بالا مشتریان سازمانی را گرد هم جمع آوری می کند.

درباره میزان قیمت و استفاده از سرویس ها هم اکنون اچ پی با رویکرد مشتری سازی، قیمت ها را تا حد زیادی پایین آورده تا بتواند مشتری های خود را جذب کند و بعد سیاست های مالی خود را ارائه دهد.

 میزان قیمت های کنونی این سرویس هم اکنون از 168 دلار شروع می شود و برای کسب و کارهای کوچک بسیار مناسب می باشد. بر اساس افزایش خدمات نظیر محاسبات، مجازی سازی و غیره این مبلغ بیشتر و بیشتر می شود.

یکی از مزایای سرویس های اچ پی درواقع سرویس PILOT آن است که برای افرادی مناسب است که به دنبال مجوز برای ارائه نرم افزارهایشان در فضای ابری هستند. در واقع با این سرویس دردسر توسعه دهندگان کمتر خواهد شد.

HP که پیشگام صنعت سخت افزاری در زمینه توسعه و تولید PC است سال ها است که روی فضای ابری خود تلاش هایی دارد اما این بار به طور رسمی از سرویس خود با نام تجاری Helion پرده برداری کرده تا سایرین نیز بتوانند نیازمندی های خود را با استفاده از آن مرتفع کنند!

HP  به همین میزان بسنده نکرده و سرویس Helion خود را با ویژگی های خاص برای سرویس های دولتی و سرویس های دیگر مجزا کرده است.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها