تغییر ورژن یا نسخه ASP هاست ویندوز

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

تغییر ورژن یا نسخه ASP

همان طور که میدانید هاست های ویندوزی به صورت حرفه ای به پشتیبانی از زبان های ویندوزی از جمله ASP.NET می پردازند به همین دلیل سایت هایی که سیستم مدیریت محتوایی با زبان های ویندوزی دارند بر روی این هاست ها میزبانی میگردند. البته زبان پی اچ پی نیز در هاست های ویندوز پشتیبانی میگردد و همان طور که در دانشنامه پیشین در رابطه با آن صحبت شد به راحتی با استفاده از ویژگی PHP Settings هاست پلسک میتوانید برخی از تنظیمات مربوط  به پی اچ پی را ویرایش نمایید. توجه داشته باشید با وجود پشتیبانی هاست ویندوز از پی اچ پی به هیچ وجه میزبانی CMS هایی مانند جوملا و وردپرس با هاست ویندوز توجیه نخواهد گردید زیرا ویژگی هایی که هاست های لینوکسی و کنترل پنل سی پنل برای PHP اعمال میکنند بسیار گسترده تر و حرفه ای تر از ویندوز و پلسک میباشد به همین دلیل جایگاه جوملا و وردپرس همیشه همان لینوکس و هاست سی پنل محبوب خودمان میباشد…در ادامه این دانشنامه به چگونگی تعویض نسخه ASP.NET در هاست Plesk خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید :

عوض کردن نسخه ASP از طریق هاست پلسک :

اگر از هاست های پلسک برای میزبانی سایت خود استفاده کرده باشید حتما تا به حال به ارور ها و مشکلاتی که نسخه های مختلف ASP ایجاد میکنند برخورد نموده اید. ارور هایی که به دلیل عدم تطابق نسخه گفته شده در فایل Web.config  و نسخه در حال اجرا توسط هاست به وجود میاید. برای رفع این مشکل به راحتی از طریق پلسک میتوانید نسخه ASP را تغییر دهید. برای این کار :

  1. وارد هاست پلسک خود شوید.
  2. از منوی بالای پلسک بر روی گزینه Website & Domains کلیک نمایید
  3. دامنه نظر را یافته و بر روی گزینه Show More کلیک کنید .
  4. گزینه ASP.NET Configuration یا ASP.NET Settings را از پایین منوی ابشاری انتخاب نمایید.
  5. در صفحه جدید در بالای صفحه بر روی Change Version کلیک نمایید.
  6. رو به روی عبارت The ASP.NET framework version نسخه های متفاوت ASP را که بر روی سرور فعال هستند مشاهده میفرمایید.بنا به کاربری خود یکی را انتخاب و بر روی Ok کلیک نمایید.
  7. برای جلوگیری از به وجود امدن تداخل در نمایش سایت به صفحه Website & Domains بازگردید و گزینه File Manager یا  httpdocs را انتخاب نمایید 
  8. از میان فایل های موجود فایل Web.conf را بیابید و نسخه ASP را مطابق با نسخه ای که در پلسک انتخاب نمودید قرار دهید.

با دانشنامه های بعدی Server.ir در رابطه با هاست و کنترل پنل پلسک با ما همراه باشید …

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها