جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

بهترین ابزارهای استفاده از Big Data

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در مقالات گذشته به صورت کامل در خصوص Big Data و ویژگی های آن صحبت کرده ایم. در خصوص جوانب مثبت و منفی آن نیز بحث های زیادی داشته ایم. دراین مقاله در خصوص بهترین ابزارهای استفاده از Big Data تحقیق خواهیم کرد.

  • Kafka

Kafka ابزاری می باشد که با آن می توانید به سرعت حجم زیادی از دیتا را مدیریت کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید روزانه مقدار زیادی از دیتا را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال Linkdin اعلام کرده است که روزانه 1 تریلیون وقایع را منتشر می کند. این نرم افزار با شبکه های اجتماعی زیادی که می خواهند اطلاعات زیادی را مبادله کنند، بدون داشتن سخت افزاری پر هزینه، این کار را انجام می دهد.

  • Cloudera

Cloudera اولین شرکتی است که یک توضیع از hadoop را ارائه کرده است. با استفاده از این ابزار بسیاری از ویژگی های hadoop به سادگی قابل بهره برداری شد. Cloudera یکی از خوش نام ترین ابزارها در این عرصه می باشد.

  • Splunk

ابزاری می باشد که با استفاده از آن شما می توانید به راحتی داشبوردی داشته باشید و دیتای خود را تجزیه و تحلیل کنید. قطعا با این وجود می توانید اطلاعات خود را مدیریت کنید. با این کار قطعا میزان امنیت نیز بالاتر می رود زیرا فرد از خطاهای دیتا و موارد اینچنینی به سرعت باخبر می شود.

  • ElasticSearch

این ابزار جستجوگری می باشد که به سرعت می تواند در میان انبوه اطلاعات جستجو انجام دهد. در این جستجو گر، ویژگی های جذابی از جمله بررسی املا و پیشنهاد دادن کلمات مختلف وجود دارد.

ابزارهای متفاوت و کارامد دیگری نیز در این عرصه وجود دارد. ابزارهایی که خدمت شما معرفی شد، چندتا از کاربردی ترین های آنها می باشد.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. مارا در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها