جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

بررسی موارد موجود در داشبورد CENTOS WEB PANEL بخش آخر

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

مقاله بررسی موارد موجود در داشبورد CENTOS WEB PANEL بخش آخر ، ادامه مقاله پیشین در همین موضوع می باشد. در مقاله پیشین به موارد اولیه اشاره شده است. در این مقاله سایر موارد موجود در داشبورد CWP مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

CWP info:

در این قسمت می توانید اطلاعات موجود کنترل پنل سرور خود را بررسی نمایید.

NS1 و NS2:

در این قسمت می توانید نیم سرور های سرور خود را بررسی نمایید. همچنین آیپی نیم سرور ها را می توانید در این قسمت مشاهده و برای تغییر این موارد بر روی گزینه کلیک خور change کلیک نمایید.

Server IP:

در این قسمت می توانید آیپی سرور خود را مشاهده بفرمایید.

Shared IP:

در این قسمت می توانید آیپی share سرور خود را مشاهده نمایید. برای تغییر این مورد می توانید به بر دکمه کلیک خور change کلیک نمایید. پس از کلیک بر روی گزینه یاد شده به صفحه ای همانند زیر ریدایرکت خواهید شد:

در فیلد اول می توانید share ip سرور خود را وارد نمایید. در قسمت دوم می توانید پورت آپاچی خود را تغییر دهید. در فیلد بعدی ، می توانید ایمیل آدرس روت خود را وارد نمایید و در فیلد آخر نیز تنظیمات NAT را انجام دهید. در آخر مورد آپدیت کنترل پنل می باشد که می توانید از بین دو گزینه stable و Latest یکی را انتخاب نمایید. مورد اول ، آپدیت پایدار می باشد که نسخه پایداری برای شما نصب و یا آپدیت می شود.(معمولا پس از 2 هفته پس از رلیرز نسخه جدید). در این حالت بیشتر باگ های اولیه توسط بخش فنی کنترل پنل برطرف شده است. مورد دوم Latest می باشد که در این صورت با وجود آپدیت، کنترل پنل شما پس از رلیرز آپدیت به آخرین نسخه آپدیت خواهد شد.

Hostname:

در این قسمت می توانید هاست نیم سرور خود و کنترل پنل خود را بررسی نمایید. همچنین برای تغییر این مورد می توانید بر روی عبارت کلیک خور Change کلیک نمایید. در صفحه باز شده در فیلد موجود می توانید هاست نیم شما را تغییر دهید و بر روی change hostname کلیک نمایید تا تغییرات برای شم اعمال گردد.

Your IP:

در این قسمت آیپی سیستم شما نمایش داده می شود.

CWP version:

در این قسمت نیز می توانید نسخه کنترل پنل Centos Web Panel خود را مشاهده بفرمایید. همچنین عبارت کلیک خور Get CWPpro  وجود دارد که پس از کلیک بر روی این گزینه به صفحه ای منتقل خواهید شد که می توانید لایسنس pro کنترل پنل را خریداری نمایید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها