بررسی سلامت هارد سرور ویندوزی

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

زمانی که سخت افزاری را تهیه می کنید قطعا سلامت آن اولویت اول شما می باشد.  هارد سیستم یکی از مهم ترین اجزای سیستم کاربر می باشد. هر قطعه ای که در سیستم به مشکل بر بخورد، امکان تعویض آن وجود دارد ولی زمانی که از هارد به مشکل می خورد قطعا بدون داشتن بکاپ از سیستم، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. سرور که در حال فعالیت می باشد، سخت افزار آن دچار استهلاک می شود و شما می بایست پیگیر سلامت هارد باشید. در این مقاله قصد داریم نرم افزاری را برای سیستم عامل های ویندوزی خدمت شما معرفی کنیم که قادر است سلامت سرور را تا حدی به شما نشان دهد.

این نرم افزار برای تجزیه و تحلیل هارد های HDD و SSD استفاده می شود. در این نرم افزار بخش های مختلفی وجود دارد که از جوانب متفاوت سلامت هارد شما را بررسی می کند و به شما این اطمینان را می دهد که هارد در وضعیت مطلوب قرار دارد. در این نرم افزار Tab های مختلفی برای بررسی هارد وجود دارد از جمله دمای هارد و بخش S.M.A.R.T که در آن می توانید جوانب مختلفی از هارد را بررسی نمایید. یکی از ویژگی های مهم این نرم افزار، بررسی سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات بر روی هارد می باشد. با این ویژگی تا حد زیادی می توانیم سلامت و قدرت هارد را تشخیص دهیم.

برای دانلود این نرم افزار می توانید از لینک دانلود زیر استفاده نمایید:

Hard Disk Sentinel

پس از نصب نرم افزار می توانید با بخش های مختلف آن آشنا شوید:

HDD scan

HDD scan

علاوه بر نرم افزار Hard Disk Sentinel ، نرم افزار های دیگری نیز موجود است که می توانید از آنها نیز استفاده نمایید. این نرم افزاری که در این مقاله خدمت شما ارائه شد، بر روی سرور های ویندوزی به خوبی قابل استفاده بوده است.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها