جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

ارور Too many connections در اتصال ftp هاست

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

ارور Too many connections

حتما تا به حال برای دسترسی به فایل های هاست خود از اتصال ftp استفاده نموده اید. همان طور که میدانید با استفاده از دسترسی ftp به راحتی میتوانید بدون ورود به هاست و سی پنل سایت خود فایل های مدنظر را دانلود و اپلود نمایید. دسترسی اف تی پی به سرور به راحتی ساخت یک اکانت اف تی پی در هاست سی پنل و دانلود یک برنامه به نام فایل زیلا میباشد. پس از نصب برنامه در قسمت هاست ای پی سرور، در قسمت یوزرنیم، یوزری که در هنگام ساخت اکانت ftp در سی پنل ایجاد نمودید (برای مثال server@server.ir) و در قسمت پسورد روز عبور ایجاد شده برای اکانت اف تی پی را وارد نمایید تا به فایل منیجر هاست با موفقیت وارد شوید.

در بعضی از مواقع در هنگام اتصال به اکانت ساخته شده در هاست خود، ممکن است با ارور  421Too many connections (8) from this IP مواجه گردید. این ارور به علت باز ماندن کانکشن های ftp هاست میباشد و از انجا که حداکثر کانکشن مجاز برای اتصال به ftp هاست 8 میباشد میبایست تعدادی از این کانکشن ها را به صورت دستی ببندید تا مشکل برطرف گردد. برای این کار :

قطع اتصال اکانت های ftp با FTP Session Control هاست سی پنل

  1. به کنترل پنل سی پنل هاست خود لاگین نمایید .
  2. به تب Files مراجعه نموده و گزینه FTP Session Control را انتخاب نمایید.
  3. در صفحه جدید لیستی از کانکشن های اف تی پی را مشاهده خواهید نمود. برای غیر فعال نمودن انها بر روی گزینه DISCONNECT کلیک نمایید تا کانکشن مدنظر غیر فعال گردد.

در صورتی که فرایند بالا را به درستی انجام داده باشید تعداد کانکشن ها از 8 اتصال به تعداد کمتری کاهش پیدا خواهد کرد و این باعث توانایی لاگین مجدد شما به هاست از طریق اف تی پی خواهد گردید.

با دانشنامه های بعدی Server.ir در رابطه با هاست و سرور با ما همراه باشید …

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها