آموزش ثبت دامنه در Server.ir

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

مجموعه Server.ir قصد دارد تا از پس با پیش گرفتن مسیری جدید در آموزش موارد مربوط به وب هاستینگ، با آموزش های ساده ویدیویی  به نام پبنگوفیلم همراه شما باشد.

در این آموزش به نحوه ی ثبت سفارش دامنه در سایت server.ir می پردازیم که انواع دامنه ی بین اللملی و ملی را شامل می شود.

برای ثبت هر دامنه می بایست ابتدا آزاد بودن آن دامنه بررسی گردد که در صفحه  ثبت دامنه این امکان ایجاد شده است تا انواع دامنه های ملی و بین المللی را مورد بررسی قرار دهید. 
برای ثبت دامنه های بین المللی مانند .com و .net ایجاد حساب کاربری در سایت ما و یا وارد کردن اطلاعات مورد نیاز در هنگام ثبت سفارش کافی می باشد، زیرا دامنه ی بین اللملی تنها با ایمیل شما ثبت و تایید می گردند و باقی اطلاعات مانند شماره و آدرس نیز از حساب کاربری شما خوانده خواهد شد .
اما برای ثبت دامنه های ملی علاوه بر حساب کاربری نیاز به داشتن شناسه ی ایرنیک نیز خواهد بود که در واقع کد کاربری شما در مجموعه ایرنیک و یا NIC.ir می باشد که به طریق آن ایمیل و اطلاعات شما تایید می گردد .
در صورتی که شناسه ی ایرنیک از قبل ایجاد نشده باشد می توانید ساخت و ایجاد آن را با توجه به نمایندگی بودن این مجموعه از سمت خود ما نیز پیگیری نمایید.
همچنین لینک ها و اطلاعات زیر می توانید در ادامه ی پیگیری این ویدیو آموزشی برای ما مفید باشد.
 
اطلاعات و مبالغ دامنه ها و پسوند های قابل ثبت در صفحه ی ثبت دامنه قابل مشاهده هستند.
و برای بررسی دامنه های موجود نیز می توانید از صفحه ی جستجوی دامنه استفاده نمایید.
و در صورتی که نیاز به شناسه ی ایرنیک داشته باشید می تواتید از صفحه ی ایجاد شناسه ایرنیک پیگیری این مورد را انجام دهید ، که البته آمورش آن نیز در پینگوفیلم بعدی ارایه خواهد شد.
 
با پینگوفیلم های آینده همراه باشید.
اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بسیار مفید بود