جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

آموزش تنظیم نیم سرورهای دامنه

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

یکی از مهم ترین فرایندها آغاز کار در وبسایت، تنظیم نیم سرورهای دامنه می باشد. برای این که دامنه به هاست متصل شود نیاز است که تنظیماتی از سمت دامنه  صورت گیرد. البته در مقالات گذشته به صورت کامل در خصوص نیم سرورها توضیح داده ایم و با فرایند آن به خوبی آشنا هستیم.

مجموعه server.ir برای تنظیم نیم سرورهای دامنه پنلی را در نظر گرفته است که کاربران با UI بسیار زیبا و راحت، نیم سرورها دامنه را تنظیم کنند. در مقاله فعلی نحوه این اتصال را مرور خواهیم کرد.

ابتدا می بایست وارد بخش دامنه ها شوید تا تمام دامنه های فعال و یا غیر فعال خود را مشاهده کنید. سپس برای تنظیم نیم سرور دامنه مورد نظر، بر روی مدیریت (علامت چرخ دنده) کلیک کنید:

 

name-server

 

پس از ورود به بخش مدیریت بر روی گزینه Name Server کلیک نمایید تا پنل مدیریت نیم سرور برای شما باز شود. در این بخش می توانید دو نیم سروری که برای هاست شما تایین شده است را وارد نمایید. در نظر داشته باشید که برای تنظیمات نیم سرورها منطقا چهار گزینه خالی وجود دارد ولی معمولا تنها دو گزینه آن می بایست پر شود:

 

name-server

 

پس از وارد کردن دو نیم سرور بر روی گزینه تغییر نیم سرورها کلیک کنید تا تغییرات شما با موفقیت ثبت گردد و جمله “تغییرات با موفقیت ذخیره شد!” نمایش داده شود.

در نظر داشته باشید که تنظیم نیم سرورهای دامنه های بین المللی و ملی مانند یکدیگر می باشد ولی در نظر داشته باشید که تنظیم دامنه های بین المللی و ثبت موفق آن نهایتا 1 ساعت زمان می برد تا بر روی آنالیزور ها شناسایی گردد ولی تنظیم دامنه های ملی معمولا 4 الی 24 ساعت زمان می برد تا نیم سرورها در آنالیزور ها شناسایی شود.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها