یافتن IP سایتی که با Cloudflare محافظت می شود

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقاله های پیشین به تعریف و ارائه توضیحاتی از سرویس دهنده Cloudflare همچنین ایجاد حساب در این Reverse Proxy پرداختیم و در این قسمت با ارائه راهکاری در خصوص یافتن آیپی یک وبسایت که با این سرویس دهنده محافظت می شود در خدمت شما هستیم و امیدواریم تا پایان با ما همراه باشید.

 

cloudflare

 

سرویس CloudFlare به عنوان یک  Reverse Proxy می باشد که در واقع نوعی از پروکسی است که همانند دیگر پروکسی ها میان سرور و بازدید کننده قرار می گیرد و دسترسی ها و بازدید های خارجی به داخل شبکه ی محلی یا خصوصی یا سرور را مدیریت می نماید. که این سرویس در قالب یک CDN در نقاط مختلف جهان ارائه شده است و با توجه به منطقه ی جغرافیای بازدید کننده از نزدیک ترین سرویس دهنده پاسخگو خواهد بود. این مورد موجب می گردد تا از نظر امنیتی مهاجمان به صورت مستقیم به سایت و سرور شما دسترسی نداشته باشند، در نتیجه در صورتی که اتکی بر روی سرور در حال انجام باشد سرویس دهندههای CloudFlare ابتدا اتک را تشخیص می دهند و از ورود آن پهنای باند غیر مجاز به سرور جلوگیری می کنند و کاربران عادی نیز بدون هیچ مشکلی به سایت و سرور دسترسی خواهند داشت.

 

 

یکی از مزایای این سرویس دهنده(CloudFlare) این است که وبسایت هایی که از آن استفاده می کنند به نوعی می توانند آیپی مبدا خود را مخفی کنند تا سرور و میزبان خود را از حملات احتمالی محافظت کنند اما در این قسمت به تعریفی در خصوص یک آنالیزور می پردازیم که به کمک آن می توانیم آیپی میزبان وبسایت هایی که از CloudFlare استفاده می کنند را ببینیم. این آنالیزور با آدرس DNSTrails.com می باشد که در ادامه مواردی که در آن مورد بررسی قرار میگیرد را توضیح می دهیم.

  1. . مشاهده آیپی میزبان فعلی وبسایت مورد نظر در قسمت DNS Records
  2. مشاهده آیپی و رکور های پیشین وبسایت در قسمت Historical Data
  3. مشاهده سابدامین های ایجاد شده از آن دامنه در قسمت Subdomains

بررسی برخی از این امکانات نیازمند لاگین و ثبت نام در این آنالیزور می باشد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

4 1 رای
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
4 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

عالی این ها رو هم اضافه کنید
ncpa.cpl \ مدیریت کارت های شبکه
appwiz.cpl \ دسترسی به Programs and Features
netplwiz \ دسترسی به تنظیمات یوز اکانت (کم کاربرد)
و … خیلی دستور جذاب دیگه که بستگی به فعالیت مدیر داره

سلام چطور میتوانم سایت https://vocalremover.org که از cloudflareمحافظت میشود وارد شوم از زمانی که ویندوز کامپیوتر را 10 کردم نمیتونم و حتی با فیلتر شکن هم نمیتونم و حتی با گوشی لطفا راهنمایی بفرمایید

با سلام وقت بخیر
سایت مورد نظر بدون مشکل و بدون نیاز به فیلتر شکن در دسترس می باشد در صورتی که دسترسی ندارید میتوانید با ارائه دهنده ی سرویس اینترنت خود این مورد را پیگیری بفرمایید.