جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

کلاس های اموزشی سئو

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

اکثر شرکت ها و کمپانی ها نمی دانند که ایا بهتر است SEO سایتشان را خود در اختیار بگیرند و یا ان را به کسی خارج از شرکت که بر چگونگی کار موتور های جست وجوگر تسلط دارد بسپارند. این در حالی است که یافتن فردی که تسلط و تخصص کامل و کافی را در این زمینه داشته باشد چندان کار راحتی به نظر نمی رسد. مارکوس جالمروت مدیر اجرایی متخصص سئو می گوید : پس از راهنمایی ها و مقالات و مطالبی که در سال های اخیر در جاهای مختلف در رابطه با رشته SEO منتشر گشته است بسیاری از تجارت ها از ما در خواست برگزاری دوره های اموزشی سئو را کرده اند.بدین ترتیب امروزه شاهد جمع کثیری از افراد هستیم که در حال گذراندن دوره های اموزشی SEO و یادگیری فنون ان هستند. این اموزش ها با هدف ترکیب و ادغام  وب سایت ها و بازاریابی 

کلاس های اموزشی سئو

(Marketing) با یکدیگر ایجاد گشته اند. تعداد کمی از فنون و مهارت هایی که برای بالا امدن و به اصطلاح سئو گرفتن در موتود های جست و جو گری مثل گوگل نیاز دارید با شرکت در این کلاس ها به دست خواهد امد.کشف کلمات کلیدی مناسب برای SEO گرفتن در یاهو، بینگ و یا گوگل و چگونگی جایگیری ان ها در سیستم مدیریت محتوا (حداقل و حداکثر تکرار کلید وازه ها در یک متن ) برای بالا رفتن Rank سایت و… از جمله این اموزش هاست. می توان به قطعیت گفت که انتخاب کلید واژه های صحیح (واژه هایی که کاربران بیشتر از سایر کلمات در موتور ها جست و جو میکنند) از مهمترین و اولین اقدامات در سئو می باشد. این کلاس ها که در کشور های اروپایی و امریکایی در حال برگزاری هستند بنا بر گفته ی متخصصان تاثیر عمده ای بر درک عمیق تر کاربران از موتور های جست و جو گر داشته است و تاثیرات بلند مدتی در نحوه نوشتن مطالب در سیستم های مدیریت محتوایی از جمله جوملا و وردپرس خواهد داشت.از جمله شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند می توان به SEO Specialist اشاره نمود که کمپانی ست چند زبانه  که در سال 2011 تاسیس و بنا نهاده شد. SEO Specialist تمرکز خود را بر روی سرویس های پایه ای مانند بازاریابی از طریق مونور های جست و جو گر و دادن فرصت سرمایه گذاری به صاحبان وب سایت ها (تبلیغات دریافتی سایت ها با بالا امدن در موتور های جست وجو و برند شدن) قرار داده است.

 

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها