جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

کانفیگ فایروال CENTOS WEB PANEL بخش آخر

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

مقاله کانفیگ فایروال CENTOS WEB PANEL بخش آخر ادامه مقاله پیشین در همین رابطه می باشد. در این قسمت بقیه موارد موجود در بخش فایروال را بررسی خواهیم کرد.

Survival mode : ویژگی Survival mode در رابطه با حالتی می باشد که در مدیریت سرور و فایروال مشکلی پیش آمده است، می توانید با ریستارت سرور ، سرور را به این مود ببرید. در این حالت فایروال سرور به صورت کامل غیرفعال خواهد شد. لازم به ذکر است که این مورد را می بایست از قبل تنظیم نموده باشید. پس از کلیک بر روی این گزینه، صفحه ای همانند صفحه زیر برای شما نمایان خواهد شد:

گزینه اول برای فعال سازی حالت Survival می باشد. برای این مورد گزینه yse را انتخاب نمایید. در ادامه سرویس های مختلفی برای شما وجود خواهد داشت از قبیل ssh , pure-ftpd, httpd , postfix , dovecot و named که این سرور ها، سرویس های اصلی کنترل پنل شما می باشند. همان طور که ذکر شده پیشنهاد می شود که تیک همه موارد را بزنید در این صورت وقتی سرور  به حالت Survival mode می رود سرویس ها مذکور به صورت خودکار غیرفعال خواهند شد.

در ادامه حالت Restore mode وجود دارد. این قابلیت به این منظور است که می توانید تعیین نمایید پس از گذشت چند ساعت ، دقیقه و یا ثانیه فایروال و سرویس ها مذکور برای شما به صورت خودکار فعال گردند. همچنین امکان انتخاب فعال سازی دستی نیز برای شما میسر می باشد که در این حالت می بایست خود  شما فایروال و سرویس های غیرفعال شده را فعال نمایید. که پیشنهادی که از سمت خود کنترل پنل قابل مشاهده می باشد تعیین زمان برای فعال سازی خودکار فایروال و سرویس ها می باشد. همچنین پیشنهاد می شود که کلیه سرویس را در این قسمت انتخاب نمایید تا کلیه سرویس های کنترل پنل به صورت خودکار فعال گردند. در قسمت آخر نیز می توانید ایمیل آدرس خود را وارد نمایید. در این صورت کلیه فرآیند های انجام شده از قبیل فعال شدن Survival و یا Restore مود و همچنین وضعیت سرویس ها به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

گزینه آخر در سمت فایروال سرور گزینه Update می باشد. با کلیک کردن بر روی این گزینه ، فایروال اقدام به بررسی نسخه نصب شده با آخرین نسخه موجود در سمت سرور اصلی نرم افزار می نماید. در این حالت ورژن فعلی را به شما نشان داده و در صورت وجود ورژن جدید امکان دانلود آن را برای شما میسر خواهد ساخت. همواره پیشنهاد می شود که فایروال سرور خود را به آخرین نسخه موجود آپدیت نمایید تا از گزند فایل ها و باگ های مخرب تا حد امکان در امان باشید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها