کار با file manager در دایرکت ادمین قسمت سوم

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

مقاله نحوه کار با file manager در  دایرکت ادمین قسمت سوم ادامه دو مقاله پیشین در همین رابطه می باشد. در این مقاله باقی فانکشن های file manager در کنترل پنل دایرکت ادمین به شما آموزش داده می شود. برای مطالعه قسمت اول و قسمت دوم مقاله نیز می توانید به قسمت مقالات سایت رجوع نمایید.

کپی کردن یا add to clipboard

برای کپی کردن فایل ها و پوشه های خود، در ستون select فایل های مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از انتخاب فایل های خود بر روی ، add to clipboard کلیک نمایید تا فایل های شما در حافظه موقت file manager ذخیره شود.

Paste نمودن:

برای این مورد پس از اضافه کردن فایل ها به clipboard به فولدر مورد نظر رفته و در پایین صفحه بر روی copy clipboard file here کلیک نمایید تا فایل های شما در موقعیت فعلی شما کپی شود.

Move نمودن:

برای این مورد پس از اضافه نمودن فایل های مورد نظر خود به clipboard به فولدر مورد نظر رفته و در پایین صفحه بر روی move clipboard file here کلیک نمایید تا فایل های انتخاب شده شما به فولدر مورد نظر انتقال پیدا نماید.

Erase clipboard:

یکی از مهمترین موارد که باعث ایجاد مشکل در اکثر موارد می شود همین مورد می باشد. کاربران فایل های خود را به clipboard اضافه می کنند و کار های مورد نظر را در بار اول بدون هیچ مشکلی انجام می دهند. اما در تلاش دوم، کاربر فایل های جدید خود ا انتخاب می کند و اقدام به انجام فانشکن های خود می نماید که در این مور علاوه بر فایل های انتخاب شده در مرحله دوم، فایل های انتخاب شده در مرحله اول نیز مجدد فانکشن ها بر روی آن اعمال می شود و این عمل باعث سردرگمی کاربران می شود. برای جلوگیری از این مورد لازم است که هر بار که فایلی را به clipboard اضافه نموده اید ، پس از انجام مراحل مورد نظر بر روی  Erase clipboard تا محتویات داخل حافظه موقت فایل منیجر به صورت کامل حذف شود و سپس اقدام به اضاف نمودن فایل های جدید نمایید تا مورد توضیح داده شده برای شما رخ ندهد.

Compress نمودن:

برای این مورد نیز، نیاز است که فایل های مورد نظر را add to clipboard نمایید. سپس به پایین صفحه رفته و در فیلد ” Compress clipboard files to  ” اسم فایل مورد نظر برای compress شدن را وارد نمایید سپس نوع فرمت آن را می توانید در منو آبشاری رو به رو آن انتخاب نمایید  و در آخر بر روی create کلیک نمایید تا فایل فشرده شما ایجاد شود.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها