نهمین نسل از پردازنده های Intel به نام Coffee Lake

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

پس از صحبت در مورد پردازنده های دیگر Intel ، اکنون به معرفی نهمین نسل از پردازنده های Intel به نام Coffee Lake می پردازیم. این پردازنده پس از انتشار پردازنده ی kaby Lake وارد بازار رقابتی شد. میزان تراشه های پردازنده جدید 14nm می باشد که این میزان نشان دهنده ی قدرت بالای پردازنده ی Coffee Lake می باشد. پس از انتشار Kaby lake R که در لپ تاپ های خانگی مورد استفاده قرار گرفت، نسخه ی دسکتاپ پردازنده ی Coffee Lake منتشر گردید. تمامی تست ها و آزمایشات انجام گرفته بر روی پردازنده ی Coffee Lake نشان می دهد که حدود 45%  از پردازنده ی kaby Lake قدرتمند تر می باشد. با توجه به این که روز به روز به نیاز کاربران برای استفاده از پردازنده های قوی تر افزایش می یابد، شرکت Intel نیز برای رفع نیاز یوزرها از پردازنده های جدید خود رونمایی می کند. Intel پردازنده های خود را به صورت سریالی و پلکانی منتشر می کند که این روش انتشار آن باعث می شود روند پیشرفت پردازنده های این شرکت به راحتی احساس شود.  از نکات قابل توجه این است که پردازنده ی جدید شامل Core i3 , i5, i7 و نسل جدید i9 نیز در برگرفته است.  اما با همه این موارد زمانی که پیشرفت روز افزون پردازنده های Intel را دنبال می کنیم همگی منتظر نسل جدید تر و قدرتمند تری هستیم که نیاز های بیشتری را فراهم کند. پس از Coffee Lake صحبت از نسل های دیگری در میان است آن ها را با نام هایی همچون Cannon Lake ، Cascade Lake ، Whiskey Lake و Ice Lake معرفی کرده اند. امیدواریم که در آینده بتوانیم مطالب بیشتری در خصوص این پردازنده ها برای شما عزیزان منتشر کنیم.

Coffee Lake

تیم مدیریت محتوای Server.ir  علاقمند است نظرات شما عزیزان درارتباط با مقالات را دریافت و بررسی کند. درنتیجه مشتاقیم نظرات و پیشنهادات شما عزیزان را درارتباط باموضوعات آموزش، نحوه ی آموزش، سوالات… را دریافت نموده تا راهنمای ادامه مسیر خود قراردهیم.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها