نصب SSL در ناحیه کاربری

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله در خصوص نحوه نصب گواهینامه SSL در ناحیه کاربری خود صحبت خواهیم کرد. پس از ایجاد CSR که مرحله اول نصب گواهینامه می باشد، می بایست وارد ناحیه کاربری خود در Server.ir شوید و گزینه خدمات من را انتخاب کنید تا تمام سرویس های خود را مشاهده کنید. سپس بر روی مدیریت (علامت چرخ دنده) کلیک کنید تا سرویس خود را مشاهده کنید:

SSL

برای آغاز مراحل نصب می بایست وارد Go SSL configure wizard شوید تا مراحل نصب شروع شود:

SSL

در این بخش ابتدا می بایست وب سرویس خود را انتخاب کنید. در صورتی که آن را نمی دانید می توانید بر روی Other قرار دهید. سپس CSR خود را  وارد کنید و به پایین صفحه مراجعه نمایید:

در پایین صفحه شما می بایست اطلاعات کاربری خود را وارد کنید. در نظر داشته باشید که شهر و کشور خود را حتما می بایست جایی غیر از ایران وارد نمایید. سپس ایمیل خود را وارد کنید. در نظر داشته باشید که اطلاعات می بایست مشابه اطلاعاتی باشد که در CSR وارد کرده اید. سپس ایمیل خود را Admin@domain.com وارد می کنید. ایمیل verify به ایمیل مذکور ارسال می شود. در نتیجه ایمیل مورد نظر را ابتدا می بایست بسازید. پس از انجام همه این مراحل بر روی “برای ادامه کلیک کنید” کلیک نمایید:

SSL

پس از ورود به مرحله بعدی شما امکان این را دارید که ایمیلی که وارد کرده اید را انتخاب کنید. با توجه به این که این ایمیل ها مشخص می باشد در نتیجه می بایست admin@ یا administrator@ و … باشد. در نتیجه پس از کلیک بر روی ایمیل مورد نظر بر روی ادامه کلیک می کنید و ایمیل verify برای شما ارسال می گردد. ادامه مراحل نصب را در دیگر مقالات به اشتراک گذاشته شده است:

SSL

برای تست نصب صحیح نیز می توانید از آنالیزور زیر استفاده نمایید:

SSL Checker – SSL Certificate Verify

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها