جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

نسل ششم از پردازنده های Intel به نام Sky Lake

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

نسل ششم از پردازنده های Intel به نام Sky Lake است که در زمان معرفی آن هدیه بسیار جذابی برای علاقه مندان به سخت افزار های قدرتمند و گیمر ها بود. پس از مدتی که پردازنده ی نسل های قبل مانند Haswell کارایی بهتری نسبت به قبل نداشته اند، در این زمان نسل جدیدی از پردازنده ها به نام Sky Lake وارد عرصه رقابت شد. با ورود Sky Lake توجه علاقه مندان به این پردازنده جلب شد و معتقد بودند که ارزش صبر کردن را داشته است. با توجه به  پیشرفت روز افزون تکنولوژی به طبع پردازنده ی Sky Lake بسیار سریع تر از Haswell می باشد. ابتدا باید کمی از نظر فنی با پردازنده ی نسل ششم آشنا شویم، Sky Lake دارای مموری DDR4 می باشد و از مزیت های Over Clocking  استفاده می کند و بازدهی گرافیکی بهتری نیز دارد. استقبال از این پردازنده منجربه این شد که برای اولین بار در Gamescom  به عنوان یک پردازنده ی قدرتمند در کنسول های بازی رونمایی شد و گیمرهای زیادی به این پردازنده روی آوردند.

با توجه به این که کمپانی Intel معرفی چندانی نسبت به این پردازنده نداشته است در نتیجه اطلاعات دقیقی در خصوص وجود تعداد ترانزیستورها و دیگر مشخصات فنی این پردازنده وجود ندارد. طبق بررسی های انجام شده سوکت های پردازنده ی Sky Lake با مادربورد های Haswell سازگازی ندارد و برعکس این مورد نیز برقرار است و مادربورد های Haswell سازگاری مناسبی با Sky Lake در نتیجه این می تواند ایرادی از سمت این پردازنده باشد.

با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی ، پردازنده های نسل جدیدی همچون Kaby lake وارد دنیای رقابت شده اند که در مقاله های بعدی به آن ها می پردازیم.

امیدواریم مطالعه ی این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

تیم مدیریت محتوای Server.ir علاقه مند است نظرات شما عزیزان درارتباط با مقالات را دریافت وبررسی کند. درنتیجه مشتاقیم نظرات و پیشنهادات  شما عزیزان را درارتباط باموضوعات آموزش، نحوه ی آموزش، سوالات ,… را دریافت نموده تا راهنمای ادامه مسیر خود قراردهیم.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

5 1 رای
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها