جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

نحوه فعال سازی SSL رایگان در Obsidian

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقالات گذشته در خصوص ویژگی ها و امکانات جدید کنترل پنل پلسک با نام Obsidian صحبت شد که در تاریخ 25 ام سپتامبر 2019 نسخه جدیدی از این کنترل پنل توسط کمپانی پلسک رو نمایی شد. پس از این اتفاق تمام سرور های هاست ویندوز که توسط مجموعه Server.ir ارائه می شد نیز به آخرین نسخه آپدیت شده اند.

در این مقاله به نحوه فعال سازی گواهی نامه SSL رایگان با نام Let’s Encrypt  در نسخه جدید خواهیم پرداخت که کمی با نحوه فعال سازی آن در کنترل پنل پلسک با ورژن قدیمی متفاوت می باشد.

در تمام سرویس های هاست اشتراکی که توسط مجموعه Server.ir ارائه می گردد امکان استفاده از گواهی نامه Let’s Encrypt وجود دارد و شما به راحتی می توانید این مورد را از سمت هاست بررسی و فعال نمایید.

در ادامه همراه ما باشید تا نحوه فعال سازی گواهی نامه رایگان در ورژن جدید پلسک را خدمتتان اعلام نماییم.

ابتدا با اطلاعات یوزرنیم و پسورد اعلام شده به کنترل پنل خود لاگین نمایید.

ابتدا بر روی گزینه SSL/TLS Certificates کلیک بفرمایید.

سپس مانند تصویر زیر در صفحه نمایش داده شد برروی Get it free کلیک نمایید.

ssl-Obsidian

سپس در صفحه SSL/TLS Certificate for YourDomain  برروی گزینه Get it Free کلیک نمایید.

ssl-Obsidian

همچنین می توانید تیک گزینه Secure the wildcard domain (including www and webmail) و Include a “www” subdomain for the domain and each selected alias را نیز فعال نمایید تا تمام sub domain ها و نام دامنه اصلی با www  به صورت secure نمایش داده شود.

همچنین لازم به ذکر است که در صورت استفاده از Let’s encrypt دیگر نیاز به تمدید و نصب مجدد آن نمی باشد و به صورت خودکار ssl تمدید می گردد و تنها نیاز است که پس از شناسایی نیم سرور ها یک مرتبه گواهی نامه ssl را از سمت هاست فعال نمایید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها