جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

معرفی دیتاسنتر OVH

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

امروزه دیتاسنترهای بسیاری در سراسر دنیا میزبان هزاران سروری هستند که نقش مهمی رو در دنیای تکنولوژیک ما بازی می‌کنند. یکی از این مراکز داده، دیتاسنتر OVH فرانسه است. OVH جزو بزرگترین دیتاسنترهای جهان و نامی آشنا برای کاربران خدمات حوزه میزبانی‌وب است. در این مقاله با این مجموعه بیشتر آشنا می‌شویم و می‌فهمیم که چرا OVH جزو محبوب‌ترین سرویس‌دهندگان خدمات جهانی هاستینگ به کاربران ایرانی است.

دیتاسنتر OVH

OVH یک مجموعه فرانسوی است که خدمات خود را در بازار میزبانی‌وب به کاربران ارائه می‌دهد. این شرکت در اواخر سال 1999 توسط یک خانواده فرانسوی تاسیس شد. OVH در سال 2016 با صرف 250 میلیون دلار قدمی بزرگ در راستای گسترش کسب و کار خود و افزایش سهم بازار خود برداشت. این گام نهایتا منجر به ثبت دو رکورد برای این شرکت شد. در این سال OVH، مالک بزرگترین دیتاسنتر مسطح جهان نام گرفت. همچنین در سال 2019 دیتاسنتر OVH از نظر تعداد سرورهای فیزیکی، بزرگترین ارائه‌دهنده خدمات هاستینگ اروپا و سومین در جهان لقب گرفت.

خدمات OVH

دیتاسنتر OVH طیف گسترده‌ای از خدمات هاستینگ را به کاربران خود ارائه می‌کند. این مجموعه در حال حاضر دارای حدودا 400,000 هزار سرور در 33 دیتاسنتر واقع در چهار قاره است و به بیشتر از 1.6 میلیون کاربر خود سرویس‌دهی می‌کند. سرورهای ابری، انواع سرورهای اختصاصی و هاست‌های اشتراکی از جمله خدمات این مجموعه به شمار می‌روند. این شرکت همچنین سرویس‌های جانبی دیگری همچون ثبت دامنه را هم جهت رفع نیاز کاربران ارائه می‌کند.

چرا دیتاسنتر OVH فرانسه

دلایل مختلفی، OVH را به انتخابی مطمئن برای میزبانی از سرویس شما تبدیل می‌کنند. اولین و مهمترین عامل، کیفیت بالای خدمات این دیتاسنتر است. این دیتاسنتر با استفاده از به روزترین سخت‌افزار و تکنولوژی‌های نرم‌افزاری، خدمات خود را در زمینه‌های مختلف راه‌اندازی می‌کند و در اختیار کاربران می‌گذارد.

دلیل دیگر که جزو نقاط قوت دیتاسنتر OVH محسوب می‌شود، گستردگی جغرافیایی خدمات این مجموعه است. لوکیشن فیزیکی، امری تاثیرگذار در انتخاب یک سرور است. سرویس‌های OVH از اقصی نقاط جهان و از کشورهای فرانسه، انگلیس، آلمان، لهستان، آمریکا، کانادا، استرالیا و سنگاپور قابل ارائه است. این مورد باعث می‌شود تا کاربران هنگام انتخاب سرویس، امکان انتخاب بین چند مورد از کشورهای مذکور را داشته باشند.

دلیل مهم دیگر تنوع خدمات OVH است. OVH خدمات خود را در طیف‌های مختلفی به لحاظ کیفیت سخت‌افزار و تکنولوژی نرم‌افزاری ارائه می‌کند. این مورد باعث می‌شود خدمات این دیتاسنتر با هزینه‌های پایین نیز قابل استفاده باشند. برای مثال در دسته خدمات سرور اختصاصی خارج، این مجموعه 3 نوع سرویس ارائه می‌دهد. دسته اول رنج کیم سوفی است که در آن سخت‌افزارهای قدیمی‌تر با منابع پایین‌تر با هزینه‌ای بسیار مناسب قرار دارند. این رنج امکان ثبت آی پی اضافه را ندارد و پهنای باند آن 100Mbps است.

دیتاسنتر OVH

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

جهت آشنایی بیشتر با سایر دیتاسنترهای معتبر جهانی، می‌توانید مقالات انتشار شده در این زمینه را مطالعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

5 2 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها