جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

معرفی انواع لایسنس های لایت اسپید(Litespeed)

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله انواع لایسنس های لایت اسپید (Litespeed) را بررسی خواهیم نمود.

در مقالات گذشته در خصوص مقایسه انواع وب سرویس های لینوکسی صحبت شده بود که در آن به وب سرویس لایت اسپید نیز اشاره شده بود. درادامه در ارتباط با انواع لایسنس های لایت اسپید به صورت مجزا خواهیم پرداخت.

وب سروس لایت اسپید امکان پیاده سازی با کنترل پنل های cPanel، Plesk،DirectAdmin،Interwox،CyberPanel و بسیاری از وب اپلیکیشن را خواهد خواهد داشت.

در ادامه لیست انواع این نوع لایسنس را که تفاوت آنها در تعداد دامنه ها، تعداد cpu و رم می باشد را می توانید مشاهده بفرمایید.

البته محدودیت های اعمال شده در خصوص محدودیت رم و دامنه مهم هستند و در ارتباط با میزان پروسس مصرف شده حدودا 25% از میزان مصرف CPU را در نظر داشته باشید که به وب سرویس شما اختصاص داده شده باشد.

Domain Limite محدودیت دامنه

منظور از محدودیت دامنه تنها دامنه های اصلی سایت ها می باشند و مشکلی بابت زیر دامنه (sub domain) وجود ندارد. در صورتی که دامنه ای محدودیت اعمال شده را رد کند با خطای 403 مواجه می شود( ویا در سی پنل و پلسک وب سرور به Apache تغییر می یابد.)

Workers یا میزان مصرف پردازگر

میزان cpu یا پردازشگر نشان می دهد که وب سرور برای انجام فرایندهایی مانند: درخواست های روتینگ، رمز گذاری و رمز گشایی ssl، ارائه موارد استاتیک و … به چه میزان cpu نیاز خواهد داشت.

RAM Limit محدودیت رم

هر سرور می تواند هر تعداد رم بیش از مقدار لیمیت در انواع لایسنس ها را داشته باشد. LSWS  این مقدار رم را با سایر فرایند های نرمال به اشتراک می گذارد. و استفاده رم بیش از مقدار رم تعیین شده ممکن است باعث اختلال در عملکرد شود.

در مجموعه Server.ir نیزدر سرور های مجازی و اختصاصی امکان ارائه لایسنس لایت اسپید وجود دارد دارد که نصب آن نیز توسط همکاران انجام خواهد شد و در مراحل سفارش سرور ها می توانید مشاهده نمایید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها