جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

مشاهده تنظیمات php در کنترل پنل Centos Web Panel

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقاله مشاهده تنظیمات php در کنترل پنل Centos Web Panel ، نحوه بررسی تنظمیات php را با شما توضیح خواهیم داد. در مقالات قبلی نحوه نصب کنترل پنل CWP به شما توضیح داده شده است.

برای بررسی نسخه نصب شده php و همچنین نصب بودن یک اکسنشن می توانید از info.php استفاده بفرمایید. راه های مختلفی برای بررسی این مورد وجود دارد. یکی از این موارد از سمت کنترل پنل و دیگری از سمت خود سایت شما می باشد.

در سمت سرور:

برای بررسی این مورد می بایست وارد کنترل پنل خود شوید. به این منظور با یوزر root وارد کنترل پنل CWP سرور خود شوید. در صفحه باز شده، به نوار سمت چپ مراجعه نمایید و بر روی PHP Setting کلیک نمایید و سپس بر روی PHP INFO کلیک نمایید.

در این قسمت می توانید اطلاعات و تنظیمات php را مشاهده بفرمایید:

You are running PHP version : در این قسمت می توانید نسخه php خود را مشاهده بفرمایید. نسخه یاد شده به صورت پیش فرض بر روی سرور شما فعال شده است و کلیه هاست های ایجاد شده به صورت پیش فرض بر روی این نسخه قرار خواهند گرفت.

در صفحه باز شده می توانید موارد مورد نیاز خود را بررسی نمایید. به صورت پیش فرض سه ستون برای شما وجود خواهد داشت:

Directive: اسم اکسنشن و یا سرویس در این قسمت وجود خواهد داشت. همان طور که ذکر شده کلی سرویس ها و اکسنشن ها در این صفحه قرار خواهند داشت در نتیجه پیدا کردن سرویس یا اکسنشن مورد نظر به صورت دستی با مشکل مواجه خواهد بود. راه کار ساده تر در این مورد استفاده از CTRL + F می توانید قابلیت جست و جوی مرورگر را فعال نمایید و سپس اقدام به بررسی این مورد نمایید.

Local Value:

این مورد مقدار هاست شما می باشد، ممکن است که این مورد برای هر هاست متفاوت باشد. لازم به ذکر است که مقداری که شما در این قسمت مشاهده می نمایید مقدار اصلی سرور می باشد و تفاوتی بین مقدار محلی (هاست) با مقدار اصلی (سرور) موجود نمی باشد. ( با توجه به بررسی این مورد از سمت سرور)

Master Value:

این مورد مقدار اصلی سرور ( یا به صورت کلی مقدار پیش فرض) شما می باشد. در این قسمت می توانید تفاوت های بین تنظیمات اصلی سرور و تنظیمات هر هاست را با هم مقایسه نمایید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

همچنین به منظور مطالعه بیشتر مقاله ها، می توانید به بخش مقالات سایت مراجعه فرمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها