مزیت های پلتفرم Orion

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در این مقاله قصد داریم شما را با Orion که یکی ازپلتفرم های solarwindsمی باشد آشنا کنیم

توضیحاتی کلی در رابطه با orion

Orion یک پلتفرم مناسب برای نظارت، تجزیه و تحلیل  عملکرد شبکه ها، برنامه ها، سیستم ها و پایگاه داده هاست  که بودن همه این موارد در یک پلتفرم به شما کمک خواهد کرد که به راحتی بر سیستم های خود نظارت داشته باشید و عملکرد خود را بر اساس رفتار شبکه و سیستم ها بهبود بخشید.

مزیت های orion

دسترسی و مدیریت سرویس ها را برای شما آسان تر خواهد کرد از این جهت که با وجود این پلتفرم تمام سرویس ها را می توانید ارزیابی کنید و علائم حیاتی آن را چک نمایید با این کار مدیریت منابع و سرویس ها برای شما راحت تر خواهد شد.

باعث بهبود کارکرد عملیاتی خواهد شد از این جهت که این نظارت همگانی باعث خواهد بود بتوانید سیستم های خود را هماهنگ کنید همچنین برای مواردی که اهمیت بالاتری دارند را در اولویت قرار دهید. با این کار سیستم کاربر نهایی یا همان end user عملکرد بهتری در شبکه شما خواهد داشت.

ابزار های مفید موجود در این پلتفرم  برای مانیتورینگ و بررسی سیستم ها باعث می شود که مواردی که می خواهید مشاهده نمایید را به سرعت در دسترس داشته باشید همچنین با هشدار های پیشرفته موجود می توانید به سرعت مشکل را شناسایی و ریشه کن کنید .

بهینه سازی کسب و کار از دیگر مزیت های این پلتفرم است. در سازمان ها گاهی این مشکل وجود دارد که اتصال تلفن ضعیف است و یا ایمیل ها با اولویت پایین ارسال می شود (همه این موارد گاها به علت ترافیک های بالای شبکه اتفاق می افتد) با وجود مانیتورنیگ و ابزار های موجود در orion می توانید این اهمیت را با اولویت بندی مشخص کنید .

انجام پردازش های خودکار باعث می شود فرایند های تکراری را به صورت خودکار انجام دهید این مورد مناسب برای تغییرات پیکربندی اتوماتیک و اتوماسیون با کاهش خطا می باشد.

با دیگر مقالات Server.ir همراه باشید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها