جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

سرور مجازی (Self-Managed VPS)

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

در دانشنامه های پیشین در رابطه با سرور های مجازی و قابلیت های ان ها و دلایل استفاده از ان ها به جای هاست اشتراکی صحبت نمودیم. حال در این دانشنامه سعی داریم به یکی از سوالات رایج کاربران در رابطه با VPS ها و نحوه مدیریت ان ها پاسخ دهیم.سرور مجازی (Self-Managed VPS) همان طور که تاکنون از زبان شرکت های هاستینگ و افرادی که در زمینه سرور و میزبانی فعالیت میکنند شنیده اید، برای vps ها از لغت Self-Managed به طور مداوم استفاده میگردد و بر مبنای آنچه هنگام خرید ذکر می گردد و هم چنین اصول میزبانی وب جهان، پشتیبانی امور نرم افزاری و مدیریت سرور مجازی بر عهده کاربر و خریدار می باشد( Self-Managed )چرا که کاربر به سرور دسترسی روت دارد و می توانید هر تغییری را خودش ایجاد کند، بنابراین علاوه بر این که پشتیبانی کامل این امور توسط کارشناسان فنی شرکت میزبان هزینه زمانی و مادی در بر خواهد داشت ممکن است کاربر با دسترسی روت خود تغییری در سرور ایجاد کند که اصلاً شناسایی و رفع آن توسط میزبان و یا فردی که در جریان تغییر ایجاد شده نیست، امکان پذیر نباشد. در این خصوص تنها تعداد شرکت های محدودی در جهان وجود دارند که تخصص آن ها مدیریت سرور می باشد که در قبال گرفتن هزینه های ماهیانه جداگانه مدیریت سرور و امنیت آن را بر عهده می گیرند. بنابراین راه حل منطقی که میتوانیم به شما پیشنهاد دهیم انتخاب فردی به عنوان مدیر سرور است که توانایی اداره و مانیتورینگ ان را داشته باشد و بتواند مستقلاً مشکلات و امنیت سرور خود را پیگیری نماید. البته ما نیز همواره در این مسیر از هر کمکی که میسر باشد دریغ نخواهیم کرد و تمامی مشکلاتی که از بخش server side باشند و مربوط به اپ تایم سرور ، سرعت پایین سرور ها ، عدم دسترسی به سرور و… توسط کارشناسان server.ir پیگیری و به صورت رایگان پشتیبانی خواهد گردید.علاوه بر ان نصب کنترل پنل های سی پنل، پلسک و دایرکت ادمین اورجینال دار و اصل نیز از جمله خدمات ارائه شده بر روی سرور های مجازی میباشد که برای اطلاعات بیشتر در رابطه با تعرفه ها و سایر موارد میتوانید با کارشناسات میزبان تارنمای ایران در ارتباط باشید.

لطفا برای اطلاعات بیشتر در رابطه با سرور های مجازی از دانشنامه های سرور مجازی ویندوز یا لینوکس، نمایندگی هاست یا سرور مجازی بازدید نمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها