سایت های معروف چگونه به درآمدزایی میلیونی رسیدند؟

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

داستان “سایت های معروف چگونه به درآمدزایی میلیونی رسیدند؟

5 راه برای حل مشکلات درآمدزایی در اینترنت

درآمدزایی با هاست و دامنه

مطلبی که امروز با شما درمیان میذارم بازدید وب سایت و درآمد من رو متحول کرد، اگر شما هم به دنبال موفقیت در اینترنت و فضای مجازی هستید آنرا بادقت تا انتها مطالعه کنید تا با رعایت این اصول ساده اما کاربردی به درآمدی فوق العاده در سال 2018 دست پیدا کنید.

“من پس از کلی تحقیق درباره مشاغل پر درآمد با وب سایت هایی آشنا شدم که درآمدهای میلیونی در روز داشتند. این موضوع انگیزم رو برای شروع سریع یه کسب و کار اینترنتی و راه اندازی وب سایت بالا برد. پس از 2 الی 3 هفته که وب سایتم راه اندازی شد، احساس موفقیت می کردم و منتظر درآمدهای فوق العاده و بازدید کننده های صف کشیده پشت نام دامنه ام بودم. ولی بعد از گذشت یک ماه کسی از وب سایتم بازدید هم نکرد چه برسه به خرید! (آمارهای بازدید دو سه نفری هم، فکر می کنم خودم یا کسانی که بهشون مستقیم سایتو معرفی می کردم، بودند!!!)

از اونجایی که عزمم رو برای راه اندازی یه کسب و کار اینترنتی جزم کرده بودم، شروع به بررسی وب سایت های پربازدید کردم تا ببینم اونها چه کار کردن که من انجامش نداده ام.

در این وب سایت ها متوجه نکات کاربردی زیادی شدم، که اونها را با شما به اشتراک میگذارم (“چون میدونم دیر یا زود این نکات به کارتون میاد”):

  • همه ی این وب سایت های پربازدید، گواهی نامه ssl برای تامین امنیت وب سایت و اطلاعات کاربران داشتند.
  • این وب سایت ها از گواهی eNAMAD برای افزایش اعتبار و اعتماد بازدید کننده ها و مشتریاشون برخوردار بودن.
  • برای اینکه بازدید کننده های زیادی داشته باشن، وب سایتشون پر از محتوا و مقالات متعدد بود. مثلاً در وب سایت زومیت کلی مقاله درباره فناوری و تکنولوژی، خودرو، موبایل و تبلت، مقالات علمی، پزشکی و سلامت، نجوم، علوم پایه و مهندسی و انواع عنوان ها و موضوعات مختلف وجود داشت.
  • اکثر وب سایت های پربازدید، هم از نظر محصول و هم از نظر گستردگی مطالب، مخاطبین خیلی زیادی با اهداف و سلایق مختلف دارند و این باعث شده تا رنک خیلی خوبی در  الکسا Alexa داشته باشند.
  • این وب سایت ها دارای طراحی و تصاویر فوق العاده بودن و معلوم بود که برای این طراحی زمان و انرژی بسیاری گذاشته شده است.
  • اکثر این وب سایت ها سرورهای اختصاصی پرسرعت در ایران دارند و بدون اینکه کوچکترین هزینه ای کنن از میزان ترافیک ایجاد شده روی سرورها درآمدزایی دیگری هم میکنن. ((واقعاً این مدل درآمدزایی خیلی عالیه!))
[gravityform id=”14″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

در ادامه متوجه این خواهید شد، که چرا من اشتباه می کردم و این سایت ها با این موارد نبوده که موفق شده اند:

 

“من بلافاصله این نکات را نوشتم و شروع کردم به انجام این تغییرات روی وب سایتم. اما متوجه شدم که برای موفق شدن در کسب و کار اینترنتی نباید حال حاضر این وب سایت ها الگوبرداری کرد، بلکه باید روند رشد آنها و اینکه این وب سایت ها قبلاً در کجا بودن و چطوری به رنک زیر 100 الکسا رسیدن رو بررسی و اجرا کنم.”

 سفر به گذشته

در این قسمت با نحوه ی بازدید و سفر به گذشته ی این وب سایت ها آشنا شده و تحلیل های خودم رو که باعث موفقیت در فضای مجازی گردیده را با شما به اشتراک می گذارم…

         

درآمدزایی با هاست و دامنه

 

ابزارهای تحلیل روند موفقیت وب سایت ها و 5 راهکاری که باعث موفقیت آنها شده

پس از درک این موضوع و کلی جستجو در اینترنت با ابزاری آشنا شدم که گذشته وب سایت رو به صورت ماه به ماه به من نشان می داد.

وب سایت  هایی که این ابزار داخل آنها قرار داشت:

https://archive.org/web/

https://www.waybackmachine.org/

را با جستجوی کلمات website history یا website archive پیدا کردم.

پس از بازدید از گذشته وب سایت های پر بازدید متوجه نکاتی شدم که عامل اصلی موفقیت وب سایت من در حال حاضر است. و باعث شده که به صورت ماهانه بازدید از وب سایتم بسیار زیاد شود. در ضمن این نکات باعث شده تا لینک های زیادی در صفحه اول گوگل داشته باشم. (SEO)

می خواهم این نکات را با شما به اشتراک بگذارم:

  • اول اینکه، این وب سایت ها، اولش خیلی خوشگل و اتو کشیده نبودن و از طرح (خیلی کار شده) استفاده نمی کردند.
  • ولی محتوایی که روی آنها قرار داشت در زمان خودش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود و محتوایی نبود که هر جایی بشه پیداش کرد.
  • سوماً، این وب سایت ها هم اکنون این تعداد موضوعات، تیترها و منوهای مختلف دارند. چند سال قبل که تازه شروع به تولید محتوا کرده بودن (ولی بازهم مخاطب خودشون رو داشتن) روی یک موضوع تمرکز داشتن و منوها خیلی کم تر بود. مثل: زومیت و دیجیکالا که یه زمان فقط روی گوشی ها و تکنولوژی های دیجیتالی روز کار می کردند. (اون زمان سایت های خیلی کمی از این موضوعات صحبت می کردند.)
  • نکته ی دیگه ای که وجود داشت، این وب سایت ها برای مخاطبین خودشون به صورت هدفمند می نوشتند نه برای گوگل و سئو. برای همین مطالعه آنها لذت بخش تر و جذاب تر بود.
  • این وب سایت ها با تداوم و پشتکار در ارائه مطالب پر اهمیت، زمان خیلی کمی رو روی ویرایش عکس ها و زیبایی اونها قرار می دادند ولی به اندازه ها و برش عکس ها و محتوای مطالب دقت داشتند. آنها سعی داشتند که مخاطب با سادگی و راحتی، به هدف خود از بازدید وب سایتشان دست پیدا کند.

 

این 5 مرحله به همراه کلی نکته دیگر (که در آینده با شما به اشتراک می گذارم) به موفقیت وب سایت من کمک شایانی کرد.

طبیعتاً نیاز به کلی تلاش دیگر هم هست که در صورت استقبال شما از این دست مقالات، پرده از رازهای کسب و کار دیجیتالی برداشته می شود.

 

علاوه بر تحلیل مسیر موفقیت وب سایت های پر بازدید و موفق، نکات جدیدی هم وجود داشت که باعث رشد چند برابری من شد.

از جمله این موارد تاثیرگذار می توانم به نکات زیر اشاره کنم:

  • تولید محتوای ویدیویی زیاد و آموزشی
  • استفاده از وردپرس برای کاهش هزینه ها و افزایش سرعت و کارایی سایت
  • یادگرفتن این موضوع که یه شبه نمیشه به رنک زیر 1000 رسید چه برسه به رنک زیر 100 که نیازمند کلی تلاش و تیم خوب و کاربردیه
  • از این موضوع که “تعداد بازدید کننده ها از فضای مجازی (اینترنت و ….) بسیار افزایش یافته و در حال رشد شدید هم هست” امید گرفتم. در نتیجه فهمیدم رنک های زیر 500 هم از بازدیدهای خیلی زیادی نسبت به سالهای گذشته برخوردارند و این رقابت است که شدت گرفته.
  • در ادامه فهمیدم پیدا کردن میزبانی عالی ایرانی که هاست و دامنه و سرورهام رو به خوبی مدیریت کنه، از ملزوماتیه که وب سایتم بسته نشه. چون باز نشدن وب سایت خودش ممکنه باعث از دست دادن تعدادی از بازدید کننده ها و مشتریان وفادار بشه.”
[gravityform id=”14″ title=”false” description=”false” ajax=”true”]

 

لطفاً پیشنهادات و نظرات خود را برای قرار دادن داستانهای آموزشی بیشتر در قسمت نظرات زیر قرار داده و نکات مورد نیاز خود را برای تهیه و تولید به ما ارسال نمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
8 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مقاله بسیار جالب و مفیدی بود.امیدوارم ادامه دار باشدپیروز و سربلند باشید

سلام و عرض ادب..خدا خیرتان بدهد که در این اوضاع اقتصادی فاصد و 100% ورشکسته ایران افرادی مانند تیم شما هستند که برای درآمد زایی تعدادی هم وطن که به چه کنم چه کنم افتاده اند و شاید چشم خانواده ای به دستشان باشد و شما نور امیدی هستید برای ادامه زندگیشان..

سلامخوب نکات رو توضیح دادید اما آخرش خیلی تابلو نتیجه گیری کردی و بازهم نمیشد نتیجه گرفت که برای چی باید از شما مشاوره گرفت و شما در چه راستایی مشاوره میدید و چه کمکی میتونید به کسانی بکنید که کسب و کار اینترنتی دارند . البته خوب بود درباره مزایای کسب و کار اینترنتی و چراییِ رفتن سراغ پول درآوردن از اینترنت یک جمله و لینک در اخیتار ما بذارید.متشکرمشما برای سایتهای وردپرسی که نیاز به حجم زیاد ندارند اما میخوان روی هاست اشتراکی با تعداد کمی سایت میزبانی شده قرار داشته باشند تا مشکلات محدودیت پردازشگر و حافظه نداشته باشند چه خدماتی دارید؟لینکشونو تو همین صفحه بذارید و از طریق ایمیل برام چنین خدماتی رو بفرستید. سپاسگزارم

خیلی ممنونم مقاله بسیار عالی و مفیدی بود.امیدوارم هر روز پیروز و سربلند تر از روز گذشته باشید