جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

ثبت دامنه فارسی

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

 میزبان تارنمای ایران مفتخر است اعلام دارد امکان ثبت دامنه های فارسی ( مثال: com.سرور.www ) را نیز به عنوان خدماتی نوین به دایره خدمات میزبانی خود اضافه نموده است.

دامنه های فارسی عبارت است از دامنه هایی که کاراکتر های آن از حروف الفبای فارسی شامل می شود و به عبارت دیگر دامنه به صورت فینگیلیش و با کاراکترهای انگلیسی ثبت نمی گردد..

ثبت دامنه فارسی

از این پس شما کاربران گرامی می توانید با کلیک بر روی لینک (ثبت دامنه) آزاد بودن و یا نبودن دامنه های مدنظر را بررسی نموده و در صورتی که امکان ثبت دامنه فارسی وجود داشت اقدام به ثبت آن نمایید. لازم به ذکر است تعرفه های ثبت دامنه فارسی هیچ تفاوتی با دامنه های با کاراکتر انگلیسی ندارد و البته ثبت دامنه فارسی تنها برای پسوندهایی مجاز است که توسط مراکز ثبت دامنه تأیید می گردند بنابر این طبق شرایط مرکز ثبت دامنه های ملی امکان ثبت دامنه ir. با کاراکتر های فارسی وجود ندارد و برخی از پسوند هایی که ثبت دامنه با کاراکتر های فارسی را مجاز می دانند عبارت است از:

com.

net.

asia.

bio.

cc.

و…

برای دریافت هرگونه راهنمایی بیشتر در این خصوص از طریق هر یک از راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید… 

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها