جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

تغییر پسورد ادمین در کنترل پنل Cyberpanel

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله به بررسی تغییر پسورد لاگین  در کنترل پنل Cyberpanel خواهیم پرداخت.

کنترل پنل سایبرپنل، یک کنترل پنل رایگان برای سرور های لینوکسی است که در صورتی که سرور لینوکسی از  Server.ir تهیه نمایید همکاران نصب آن را به صورت رایگان انجام خواهند داد  که در صورت راهنمایی بیشتر می توانید با بخش فنی در ارتباط باشید.

در مقالات گذشته در خصوص نحوه نصب کنترل پنل Cyberpanel، ایجاد یوزر جدید و … توضیح داده شد که می توانید مقالات قبلی را مطالعه بفرمایید.

در این مقاله در خصوص نحوه تغییر پسورد دیفالت لاگین admin توضیح خواهیم داد.

به صورت پیش فرض بعد از نصب کنترل پنل سایبر پنل پسورد لاگین admin  به صورت 1234567 خواهد بود که پیشنهاد می شود پس از یک مرتبه لاگین که انجام شد این پسورد را تغییر دهید.

حال یا می توانید یوزر دیگری با پسورد دلخواه ایجاد بفرمایید که برای ایجاد یوزر جدید می توانید مقاله ایجاد اکانت در کنترل پنل Cyberpanel این مورد را بررسی نمایید و با یوزر جدید در خصوص لاگین اقدام بفرمایید.

اما برای تغییر پسورد admin نیاز است که پس از لاگین به کنترل پنل در بخش Edit Profile یوزرنیم مربوطه را انتخاب بفرمایید و سپس وارد بخش password شوید و پسورد جدید را ست نمایید. در ادامه قدم به قدم به صورت تصویری اینمورد را بررسی خواهیم نمود.

پس از لاگین با پسورد دیفالت در تب Cyber برروی آیکون فلش رو به پایین کلیک نمایید:

سپس مطابق تصویر بالا برروی Edit profile کلیک بفرمایید تا وارد صفحه اطلاعات admin شوید.

در صفحه جدید که نمایش داده می شود در پایین صفحه و سپس بخش Password می توانید پسورد جدید را ست نمایید و یا برروی generate کلیک بفرمایید تا پسورد رندوم صادر شود.

 

در نهایت برروی دکمه modify user کلیک بفرمایید تا تغییرات ذخیره شود. حال می توانید یک مرتبه از کنترل پنل خارج شوید و سپس با پسورد جدید لاگین بفرمایید.

امیدواریم که این مقاله برای شما مناسب واقع شده باشد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها