جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

تغییر رمز عبور سرورهای مجازی و ایروسرورها

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقالات گذشته به صورت کامل و جامع در خصوص سرورهای مجازی و کار با آنها صحبت کرده ایم. همانطور که می دانید سرورهای مجازی و ایروسرورهای مجموعه Server.ir بستر آنها به صورت ابری می باشد. در مقالات متعددی در خصوص نحوه کار با پنل این سرورها با شما عزیزان صحبت کرده ایم. در مقاله امروز می خواهیم در خصوص یکی از مهم ترین و ساده ترین راهکارهایی که Server.ir برای تغییر رمز عبور سرورها قرار داد است با شما به اشتراک بگذاریم.

گاها ممکن است که برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که رمز عبور سرور خود را فراموش کرده باشید و یا این که نفوذی به سرور رخ داده باشد و رمز به هر دلیلی تغییر کرده باشد. در این مواقع می بایست هرچه سریعتر پسورد را تغییر دهید. در پنل سرورهای مجموعه قابلیتی قرار گرفته است و شما بدون نیاز به وارد کردن پسورد قبلی، می توانید پسورد جدیدی بر روی سرور قرار دهید. این بخش قابل استفاده در هر دو سرور های از نوع لینوکس و ویندوز می باشد.

برای انجام این مورد ابتدا می بایست وارد پنل کاربری خود شوید. سپس از بخش سرویس ها بر روی گزینه مدیریت سرور (علامت چرخ دنده) کلیک نمایید:

change password

سپس بر روی گزینه change password یا تغییر رمز عبور کلیک کنید:

change password

در انتهای صفحه پنل مدیریت سرور دو گزینه به شما نمایش داده می شود. رمز عبور جدید(New password) و تایید رمز عبور جدید(confirm new password) در این بخش شما در بخش اول می بایست پسورد جدید که در نظر دارید را وارد کنید و در بخش دوم پسوردی که وارد کرده اید را به جهت تایید مجددا وارد نمایید. همچنین با استفاده از گزینه Genarate password می توانید رمز جدیدی ایجاد کنید:

change password

حال با زدن  ذخیره تغییرات یا همان save changes می توانید تغییراتی که انجام داده اید را اعمال نمایید. با لاگین مجدد به سرور می توانید اطلاعاتی که وارد کرده اید را تست کنید.

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها