جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

تحلیل و تشخیص مشکلات SMTP

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

پیش از این با سرویس SMTP به عنوان ابزار ارسال ایمیل آشنا گشته ایم و همچنین ترفندها و ابزار بسیار زیادی به منظور بررسی این موارد خدمت شما کاربران عزیز معرفی شده است. یکی دیگر از امکانات نرم افزار آنلاین تحت وب MXToolBox امکان بررسی سرویس SMTP سرور ارسال کننده ایمیل شما می باشد. بدین منظور می توانید از منوی اصلی وب سایت MXToolBox.com گزینه diagnostics را انتخاب نمایید تا ابزار بررسی SMTP به شما نمایش داده شود. در این مرحله کافی است نشانی میل سرور خود را در فضای خالی نمایش داده شده وارد نمایید تا بدون نیاز به هیچ دستور و یا تخصص ویژه ای تنظیمات و کیفیت فعالیت خدمات SMTP سرور ایمیل خود را مورد تحلیل و بررسی قرار دهید.

این آزمون توسط خدمات SMTP به میل سرور شما متصل خواهد شد و یک آزمون ساده Open Relay صورت می دهد و بررسی می کند که آیا رکورد Reverse DNS و یا رکورد PTR صحیح تنظیم شده است و یا خیر. علاوه بر این در این بررسی زمان پاسخگویی سرور شما نیز اندازه گیری خواهد شد. در نتیجه شما به سادگی پس از انجام این تست، شش پارامتر اصلی و مهم SMTP سرور خود را مورد بررسی قرار خواهید داد. این ویژگی ها عبارتند از:

– تنظیم صحیح SMTP Banner
تحلیل و تشخیص مشکلات SMTP

–  مطابقت SMTP Reverse DNS

– پشتیبانی سرور از SMTP TLS

– زمان مورد نیاز برای اتصال به سرور (SMTP Connection Time)

– امکان SMTP Open Relay

– زمان سپری شده برای انجام تراکنش (SMTP Transaction Time)

البته این بررسی ها توسط ابزار اصلی و جامع معرفی شده SuperTool نیز قابل بررسی است و به نوعی آزمون مذکور مربوط به بخش SMTP ابزار SuperTool می باشد. پس از مطالعه نتایج فوق می توانید از روش های گوناگون به بهینه سازی کیفیت خدمات SMTP سرور خود بپردازید و پس از انجام مدتی کوتاه مجدداً از همین طریق اثر تغییر ایجاد شده را مشاهده نمایید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها