جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

بینگ وبمستر تولز (Bing Webmaster Tools)

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

Bing Webmaster Tools

موتور جستجوی بینگ از محصولات شرکت مایکروسافت می باشد و می توان گفت که توانسته است به خوبی با گوگل به رقابت بپردازد. البته الگوریتم ها ی گوگل و بینگ متفاوت است و این موضوع  را می توان به راحتی از رتبه بندی سایت ها در مورد کلمات کلیدی یکسان مشاهده نمود. ابزار های موتور جستجو گر بینگ (Bing Webmaster Tools) همانند گوگل وب مستر تولز امکانات جامعی درباره ی وب سایتتان و نحوه ی ایندکس شدن صفحاتتان در اختیار وب مستر ها قرار میدهد. برای شروع به کار تنها کافی است که یک حساب در بینگ ایجاد نمایید و بعد از آن ارایه نام دامنه و مراحل تایید می باشد. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های کلیدی آن  می پردازیم.

bing

ویژگی های کلیدی:

Sites Overview: این رابط یک نمای کلی از تمام عملکرد وب سایت شما را در نتایج جستجوی مبتنی بر Bing فراهم می کند. معیارهای به صورت کلی شامل کلیک ها، صفحات ایندکس شده، تعداد صفحاتی از هر سایت که عمل crawling صورت گرفته است و … می باشد.

Crawl Stats: در این قسمت شما می توانید گزارشی مبنی برتعداد صفحاتی که crawling صورت پذیرفته و و همچنین تمام خطاهایی که در هر صفحه نمایش داده شده را داشته باشید. مانند ابزار گوگل وب مستر، می توانید sitemaps را برای کمک به بینگ برای کشف و تنظیم اولویت بندی مطالب خود ارائه دهید.

Index: این بخش به مدیران وب سایت این امکان را می دهد که bing به چه صورت صفحات شما را ایندکس نماید. مجددا همانند تنظیمات Google webmaster Tools، در این قسمت می توانید مشاهده نمایید که محتوای شما چگونه در bing سازماندهی شده است، ایجاد url، حذف url از موتور ها ی جستجو، کشف  لینک های ورودی و تنظیمات پارامتر های مربوطه در این بخش قابل دسترس خواهد بود.

Traffic: گزارش ترافیک، آمار و گزارشی درباره ی نرخ کلیک ها و صفحات بازدید شده و داده هایی  که هم از bing و هم از yahoo!  جمع آوری شده است را نمایش می دهد. گزارش های این قسمت موقعیت هر کلمه ی کلیدی و نرخ کلیک در هر دسته بندی و پلت فرم را نشان خواهد داد.

bing-webmaster-tools

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها