ایجاد نیم سرور اختصاصی در پنل نمایندگی هاست

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

 در این مقاله به کاربرانی که از خدمات  نمایندگی هاست استفاده می نمایند آموزش خواهیم داد که چگونه از سمت ناحیه کاربری و اطلاعات نمایندگی هاست که پس از تهیه پلن در اختیار آنها قرار می گیرد، می توانند نیم سرور های اختصاصی خود را در پنل نمایندگی هاست معرفی نمایند.

(لازم به ذکر است که امکان داشتن نیم سرور اختصاصی تنها در نمایندگی های هاست امکان پذیر می باشد و در هاست ها ی اشتراکی نمی توان نیم سرور اختصاصی به صورت مجزا تعریف نمود.)

برای اینکار در ابتدا نیاز است که نیم سرور های اختصاصی در سمت دامنه ایجاد شود که برای مشاهده مقالات مرتبط می توانید  در مقالات چگونگی ساخت نیم سرور اختصاصی در دامنه ملی و ساخت نیم سرور اختصاصی در دامنه بین المللی این مورد را مطالعه و بررسی نمایید.

پس تعریف نیم سرور اختصاصی در سمت دامنه، کاربران نمایندگی هاست می توانند از طریق پنل نمایندگی هاست لاگین نمایند و مطابق تصویر زیر بر روی گزینه Server Configuration  و سپس Basic WebHost Manager کلیک کنند.

host

در قسمت Basic WebHost Manager که وارد شوید به صورت پیش فرض Nameserver ها برروی نیم سرور های پیش فرض هاست می باشد که با کلیک برروی گزینه Explicitly Set the Nameservers می توانید نیم سرور های پیش فرض را  مطابق تصویر زیر در Nameserver 1 و Nameserver 2  وارد نمایید و برروی Save Changes کلیک نمایید.

host-reseller

لازم به ذکر است که در صورتی که نمایندگان هاست، نیم سرور های پیش فرض را به نیم سرور اختصاصی تغییر دهند در این صورت نیاز است که نیم سرور تمام اکانت های موجود در نمایندگی هاست را از سمت دامنه به نیم سرور های ایجاد شده تغییر دهند تا از سمت دامنه نیز به صورت تک تک تمام اکانت ها به نیم سرور جدید هدایت شوند.

امیدواریم که این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد .

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها