جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

ایجاد اکانت FTP در کنترل پنل Cyberpanel

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

همانطور که در مقالات گذشته با ما همراه بوده اید، در خصوص ویژگی های مختلف کنترل پنل رایگان Cyberpanel صحبت کرده ایم. این کنترل پنل قدرتمند با آن که به صورت رایگان انتشار یافته است، بسیاری از نیاز های کاربران لینوکسی را رفع می کند. در این مقاله در خصوص ساخت و استفاده از اکانت FTP در آنها صحبت خواهیم کرد.

کاربران زمانی که می خواهند اطلاعاتی را میان سرور ها جابه جا کنند و یا این که به دیتای سرور جدا از ریموت دسترسی داشته باشند، از FTP استفاده می کنند. در کنترل پنل سایبرپنل نیز این قابلیت تعریف شده است و کاربر می تواند با استفاده از آن می تواند دیتای داخل سرور را منتقل کند.

برای ایجاد اکانت می بایست در داشبورد کنترل پنل، گزینه FTP را انتخاب نمایید:

cyberpanel

سپس در بخش اصلی آن با گزینه های زیر روبه رو می شود:

cyberpanel

سپس بر روی گزینه Create FTP کلیک نمایید تا امکان ایجاد آن فراهم شود. نام FTP خود را می بایست انتخاب نمایید و سپس پسورد آن را تایین کنید. پس از انتخاب همه موارد می توانید مقصد خاصی را مشخص کنید و در آخرین باکس امکان ایجاد مقصدی که توسط FTP قابل مشاهده می باشد قرار دارد. در نتیجه شما می توانید مقصد را نیز مشخص نمایید. پس از پر کردن همه باکس ها حال می توانید گزینه Create FTP را انتخاب نمایید:

cyberpanel

پس از ساخت اکانت می توانید از بخش  List Account شوید و در آنجا اکانت ایجاد شده خود را مشاهده نمایید. در این بخش مسیری که تایین کرده اید نیز مشخص می باشد:

cyberpanel

در نهایت در صورتی که نیاز به حذف اکانت FTP نیز داشته باشید می توانید در بخش Delete FTP Account شوید و در آنجا اکانتی که ایجاد کرده اید را حذف نمایید:

cyberpanel

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. برای بررسی مقالات دیگر سایبرپنل مانند نصب سایبرپنل، ایجاد اکانت، ایجاد ایمیل، مشکلات .htacess در آن، تنظیم نیم سرورها و نصب گواهینامه SSL ما را دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها