جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

ایجاد اکانت در کنترل پنل Cyberpanel

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در مقالات گذشته در خصوص کنترل پنل جدید و رایگانی به نام Cyberpanel صحبت کرده ایم و در خصوص آن توضیحاتی را ارائه داده و نحوه نصب را نیز با شما عزیزان به اشتراک گذاشته ایم. همانطور که خدمت شما اعلام شده بود، در مقالات آتی نیز در خصوص نحوه کار با این کنترل پنل کامل را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت.

برای ایجاد اکانت در کنترل پنل ذکر شده کافی است که مانند کنترل پنل های دیگر ابتدا پکیج ایجاد نمایید. برای آن نیز ابتدا از بخش Packages  می بایست Create package را انتخاب نمایید. در این بخش می توانید میزان دامنه ها، ایمیل، FTP و … را تعیین کنید. همانطور که در عکس مشاهده می کنید بنده تمامی مورد را بر روی 0 و یا Unlimited قرار داده ام:

cyberpanel

cyberpanel

پس از ایجاد پکیج وقت آن رسیده است که اکانت مورد نظر خود را ایجاد نمایید. در منوی سمت راست بخشی به نام Websites وجود دارد که شما می توانید بر روی آن کلیک کنید تا Drop down آن باز شود و سپس گزینه Create Website را انتخاب نمایید:

cyberpanel

در ادامه می توانید که وب سایت مورد نظر خود را ایجاد نمایید. در زمان ایجاد شما می بایست ابتدا پکیج مورد نظر را انتخاب نمایید. در ادامه Owner را نیز بر روی admin قرار داده ایم. دامنه را وارد می کنید و ورژن PHP دلخواه را نیز انتخاب می کنید. در نظر داشته باشید که پس از ایجاد اکانت نیز تمامی این موارد قابل تغییر می باشد:

cyberpanel

یکی از ویژگی های جالب سایبرپنل این است که کاربر می تواند گواهینامه SSL رایگان Let’s encrypt نیز برای وبسایت خود فعال کند. این گواهینامه به صورت پیشفرض بر روی سرور فعال می باشد. با تیک زدن آیکن SSL می توانید این خدمات را بر روی وب سایت داشته باشید. DKIM Support نیز فعال سازی آن باعث استفاده راحت در ایمیل می شود. برای دسترسی به کنترل پنل یوزر می توانید وارد بخش List user در منو سمت راست شوید و در آنجا یوزر خود را مشاهده می کنید.

سپس بر روی گزینه manage کلیک کنید تا صفحه کنترل پنل وبسایت باز شود:

cyberpanel

cyberpanel

امیدواریم این مقاله نیز برای شما عزیزان مفید واقع شده باشد. ما را در بخش مقالات دنبال کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها