افزایش چشمگیر حملات DDoS

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

 

 افزایش چشمگیر حملات DDoS بیش از 10Gbps در سه ماهه سوم سال 2014

افزایش چشمگیر حملات DDoS

بر اساس گزارش Verisign در روز پنج شنبه، حملات وسیع DDoS در ربع سوم سال 2014 به صورت چشمگیری افزایش یافته است. بیش از 20% این حملات از ماه جولای تا سپتامبر 2014 صورت گرفته است. با چشم پوشی از دو حمله ایزوله شد در ربع دوم سال که در رنج های 200Gbps – 300  بودند، سه ماهه سوم سال 2014 به میزان 40 درصد حملات قویتری از سه ماهه دوم داشته اند.

علی رغم اینکه هیچ صنعت خاصی از حملات DDoS در امان نیست، رسانه ها و سرگرمی ها باز هم بیشترین حجم حملات را متحمل شدند. به هرحال، تجارت الکترونیک یا ecommerce هدف بزرگترین حملات این ربع با رنجی بیش از 90Gbps و در دوره های 30 دقیقه ای و یا کمتر بودند…

میزبان ها و حامیان خدمات میزبانی نیز هدف آخرین حملات بودند. پس از اینکه هکر ها از malware ها برای به دست آوردن دسترسی استفاده نمودند، کاربران Fasthosts در هفته اخیر مشکلاتی را تجربه نمودند و خدمات کاربران Spark نیز تمام ایام انتهای هفته قطع بود. در این گرازش آمده است که: (( این فعالیت ها با هدف تخریب فعالیت های تجارت آنلاین مشتریان صورت می گیرد. با نزدیک شدن به ایام تعطیلات 2014، صنایع اقتصادی و تجارت الکترونیک باید کاملاً آگاه و هوشیار بوده و منتظر افزایش حملات DDoS در دوران اوج درآمد مالی آنها و فصل روابط و تعامل با مشتریان خود باشند. پیش از این Verisign در ایام تعطیلات افزایش فعالیت های دیداس بر ضد تجارت و… را در ایام تعطیلات دیده است و پیش بینی می کند که این روال همچنان ادامه می یابد ))

تجارت الکترونیک، به صورت ناباورانه ای در حال رشد است و این دلیلی روشن برای جذب خطاکاران می باشد. به طور مثال، اطلاعات به دست آمده از هفته اخیر نشان می دهد که انتظار می رود تجارت الکترونیک هند از 35 میلیون در این سال تا 15 میلیارد در سال 2016 رونق پیدا کند. همچنین لازم به ذکر است فراگیر شدن بسیار سریع 60 درصدی درگاه های پرداخت گوشی ها نیز تجارت الکترونیک را حمایت می نماید تا آنچنان رونق یابد که هدف مستقیم خاطیان امنیتی قرار گیرد…

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها