آموزش ارتقا هاست اشتراکی

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در این مقاله به کاربران Server.ir که از خدمات هاست اشتراکی استفاده می نمایند آموزش خواهیم داد که چگونه می توانند از طریق ناحیه کاربری خود اقدام به ارتقای هاست خود نمایند.

در بسیاری از مواقع کاربرانی که از هاست های اشتراکی استفاده می نمایند این سوال برایشان به وجود می آید که آیا این امکان وجود دارد که در هر پلن ارتقا به پلن بالاتر داشته باشند یا خیر.

جواب این است که بله این امکان وجود دارد که  هر پلن از هاست های اشتراکی که تهیه نموده اید می توانید به پلن بالاتر هاستتان را ارتقا دهید.

همچنین این امکان وجود دارد که کاربران این کار را از طریق ناحیه کاربری خود و بدون نیاز به ارسال تیکت و تماس با پشتیبانی انجام دهند.که در این مقاله آموزش خواهیم داد که این کار را چگونه از طریق ناحیه کاربری میتوان انجام داد.

قبل از اینکه به سراغ آموزش ارتقای هاست از طریق ناحیه کاربری برویم، لازم می دانیم که این مورد را نیز ذکر نماییم که ارتقای هاست به معنای تغییر پلن فعلی به پلن مورد نیاز است. به فرض مثال در صورتی که از پلن “اقتصادی-250مگ” استفاده می نمایید و قصد ارتقا به پلن “شرکتی-500مگ” را داشته باشید، این ارتقا به این معنا خواهد بود که هاست شما مجموعا 500 مگ فضا خواهد داشت و به این معنا نمی باشد که 250 مگ با 500 مگ دیگر جمع شوند و در مجموع 750 مگ فضا موجود باشد!

همچنین از نظر هزینه ای نیز با ارتقا به پلن بالاتر تنها مابه التفاوت پلن ها در بازه ی زمانی مورد نظر محاسبه خواهد شد.

ارتقا هاست از طریق ناحیه کاربری

اولین قدم برای ارتقا این است که وارد ناحیه کاربری خود در سمت  Server.ir شوید. سپس از قسمت “سرویس های من” هاست مورد نظر را انتخاب نمایید. همانطور که در عکس زیر نیز می توانید مشاهده نمایید در گوشه سمت راست با کلیک برروی “ارتقا/کاهش”  به صفحه بعد هدایت خواهید شد.

در صفحه بعد تمام پلن ها ی بالاتر از پلن فعلی را مشاهده خواهید نمود که با انتخاب هر یک از آنها به صفحه بعد جهت پرداخت هدایت خواهید شد.

host

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها