جذب کارشناس فروش

جذب کارشناس فنی

سرور مخصوص ترید و ارز دیجیتال

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

Trade چیست؟

Trade به معنای تجارت در مفهوم اقتصادی است و در بازارهای مالی ، تجارت به خرید و فروش اوراق بهادار ، مانند خرید سهام در کف بورس اوراق بهادار اشاره دارد. ترید می تواند در یک اقتصاد بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان صورت گیرد

ارز دیجیتال یا Cryptocurrency چیست؟

Cryptocurrency یک مبادله مبتنی بر اینترنت است که از توابع رمزنگاری برای انجام معاملات مالی استفاده می کند. Cryptocurrency ارز از فناوری Block-chain استفاده می کند. برای آشنایی با فناوری Block-Chain می توانید به مقاله ی “Block-Chain چیست؟” مراجعه کنید.

Cryptocurrency ارزها از طریق استفاده از کلیدهای خصوصی و عمومی (Private key or Public key) می توانند مستقیماً بین دو طرف ارسال شوند. این نقل و انتقالات را می توان با حداقل هزینه پردازش انجام داد و به کاربران این امکان را می دهد تا از هزینه های شیب دار موسسات مالی سنتی جلوگیری کنند. امروزه Cryptocurrency ارز (Buy Crypto) به یک پدیده جهانی تبدیل شده است که برای اکثر مردم شناخته شده است.

در ذکر انواع ارز دیجیتال می توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • Ripple
  • Litecoin
  • Dash
  • Peercoin
  • Dogecoin
  • Primecoin
  • Chinacoin
  • Ven
  • Bitcoin

 

 

 

Binance یک مرکز مبادله Cryptocurrency است که بستری برای تجارت ارزهای مختلف رمزپایه فراهم می کند. از ژانویه سال 2018 ، Binance یکی از بزرگترین مبادله رمزنگاری در جهان از نظر حجم معاملات شد. کار با باینانس از طریق اینترنت صورت می گیرد. این بدان معنی است که کاربران فقط می توانند از آن برای تجارت ارزهای رمزپایه استفاده کنند. اگر در حال حاضر دارای برخی از ارزهای رمزپایه را متعلق به خود نیستید ، قبل از شروع تجارت با Binance ، لازم است مقداری ارز بخرید. برای این مورد کاربران عموما از سایت هایی که این تبادلات را انجام می دهند (صرافی های آنلاین و معتبر) استفاده می کنند.

کار با سایت های غیرایرانی عموما به علت تحریم های کشور ایران، از طریق اینترنت و آی پی ایران امکان پذیر نمی باشد و کاربران عموما ناچار به استفاده اhvز روش های تغییر آی پی هستند که این حالت نیز ممکن است موجب بلاک شدن اکانت شما شود و یا با مشکل کندی مواجه باشید. بدین منظور مفتخریم اعلام کنیم که از سمت ما خدمات سرور مجازی خارج با سیستم عامل ویندوز با به صرفه ترین هزینه برای این خدمات ارائه می شود و می توانید از پایداری و ثابت بودن آی پی خود در اکانت اطمینان حاصل کنید و سرعتی به نسبت مطلوب تر از سیستم شخصی تجربه کنید.

کار با سرور مجازی بسیار ساده و با چند کلیک صورت می گیرد و سیستم عامل آن نیز ویندوز سرور (مشابه ویندوز سیستم شخصی شما) می باشد که می توانید در آن مرورگر نصب کرده و از این خدمات لذت ببرید. برای مشاهده و بررسی خدمات و قیمت ها می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

 

خرید و مشاهده پلن های سرور مجازی قدرتمند و پایدار خارج از کشور

 

با توجه به نوسانات بازار بورس در ایران این روزها بسیاری از کاربران برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف به صورت حقیقی و یا حقوقی وارد بازار بورس شده و در این بخش سرمایه گذاری میکنند.

برای سرمایه گذاری و خرید و فروش در بورس چندین عامل حائز اهمیت است: یکی از آن موارد کارگزاری است که شما با آن در ارتباط هستید و تمام معاملات خود را به صورت برخط و آنلاین از طریق آن انجام می دهید. که نیاز است که این کارگزاری به صورت مداوم در دسترس باشد تا به صورت لحظه ای بتوانید نرخ معاملات خرید و فروش را مشاهده نمایید.

مورد دیگری که اهمیت دارد پایداری اینترنت و سرعت شما برای برقراری ارتباط با سرورهای کارگزاری می باشد. که نیاز است به صورت مداوم و پایدار برای مشاهده و خرید و فروش سهام ها اقدام نمایید. و یا با نرم افزار های آنالیزو تحلیل بازار بتوانید به بررسی  و اجرای نرم افزارهای مورد نظر بپردازید. که در این حالت نیز سرور های مجازی ایران با هارد های پر قدرت و زیر ساخت مناسب در دیتاسنتر های معتبر را می توانیم خدمتتان پیشنهاد دهیم.

 

خرید و مشاهده پلن های سرور مجازی قدرتمند و پایدار داخل ایران

 

در صورتیکه هر گونه سوال یا ابهامی در این مورد داشته باشید می توانید از طریق گفتگو آنلاین سایت یا ارسال تیکت از ناحیه کاربری و یا تماس تلفنی با کارشناسان Server.ir برای دریافت راهنمایی و مشاوره در ارتباط باشید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها