سرور مجازی NVME

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

NVME چیست؟

NVM EXPRESS یا به اختصار NVMe استاندارد جدیدی برای دسترسی به حافظه های  SSD  فوق سریع که استفاده از آن به معنی کاهش تاخیر، افزایش تعداد اعمال ورودی و خروجی در ثانیه و نیز کاهش مصرف انرژی است. NVMe مشخصه های باس ارتباطی جدیدی برای دسترسی سریع تر به درایور های SSD متصل شده از طریق  پی سی ای اکسپرس است. NON-VOLATILE MEMORY یا حافظه ی غیر فرار به حافظه ای گفته می شود که داده های موجود با قطعی جریان الکتریکی ،از بین نمی روند و در واقع فرار نیستند. NVMe نوعی دیگر از  NVM  است که تاخیر پایین تر و ارتباط موازی تری دارد.

برای مطالعه بیشتر در ارتباط با هاردهای NVMe ویژگی های آنها، پیشنهاد میکنم به مقاله ی “هارد NVMe چیست؟” مراجعه کنید.

مزایای سرور مجازی با هارد NVMe:

اگر شما به دنبال یک سرور پرسرعت هستید که بتواند خدماتی با کیفیت عالی برای کسب و کار شما ارائه دهد، ما به شما پیشنهاد می کنیم از سرورهایی با هارد NVMe استفاده کنید. این سریعترین گزینه ای است که می تواند شمارا به خرید سرور مجازی با هارد NVMe  ترغیب کند. کاربری هایی که از ترافیک بالایی استفاده می کنند و درخواست های به مراتب پیچیده تری دارند، از یک VPN با هارد NVMe سود بیشتری می برند.

NVMe با بهبود چند عملکرد همزمان در مقایسه با زیرساخت های قدیمی تر، به مدیریت سرور برای کسب و کار شما کمک کند و به پشتیبانی فنی شما کمک می کند یک خدمات با کیفیت را فراهم کند که کسب و کار شما را به سطح بالاتری می برد.

در ادامه برخی از ویژگی های هارد NVMe را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد:

پهنای باند:

همانطور که نمودار زیر مشخص است، هارد SATA III حداکثر سرعت را تا 750 MBps نمایش می دهد اما لاین یک PCI Express سرعت 985 MBps را نمایش می دهد و جالب است بدانید که یک هارد NVMe، از 8 لاین PCI Express برای ارتباطات استفاده می کند که سرعت را تا 2.8 GB/s افزایش می دهد!

تاخیر:

PCI Express بهبود بسیار قابل توجهی در Read/write دارد. بنابراین تعداد Read/write در ثانیه(IOPS) را افزایش می دهد. به  عنوان مثال یک دیسک Intel DC P3700 تا 460.000 IOPS را می خواند. زمان حدودی تاخیر 20 است درحالیکه میزان تاخیر برای هارد SSD، 5 می باشد

VPS با هارد NVMe در ایران و خارج:

در انتهای این مقاله، مفتخریم اعلام کنیم در حال حاضر خدمات سرور مجازی و سرور ابری خارج از کشور(فرانسه) در سایت Server.ir به تازگی با هارد بسیار قوی و پرسرعت NVMe ارائه می شود که سرعت آن 8برابر سرعت هارد SSD است. شما می توانید این خدمات را از ما تهبه کنبد و از بازه 7 روزه تست وبازگشت وجه، جهت اطمینان از نوع هارد و کیفیت خدمات از آن استفاده کنید.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها