جستجو
دقیقا متنی که نوشتم
جستجو در تیتر صفحات
جستجو در متن صفحات
جستجو در نظرات
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
سامانه پیامک و ارسال اس ام اس گروهی

SMS.ir

سامانه پیامک چیست ؟

سامانه پیام کوتاه، پنل ارسال اس ام اس ، سامانه پیامک ،  سامانه تحت وب یا بسته های کاربری ارسال پیامک ، پیامک تبلیغاتی ، پیامک bulk و … تماما نامهایی هستند که شرکتهای مختلف فعال در زمینه ارسال و دریافت پیام کوتاه بر روی سرویس های ارائه شده خود قرار داده اند، اینگونه سرویسها هیچ تفاوتی در اصل کار که ارسال و دریافت پیامک می باشد ندارند. اما تفاوت اصلی در نحوه عملکرد، راحتی و کاربر پسند بودن، سرعت، ارائه امکانات مختلف با توجه به سلایق و نیازهای مختلف، ارائه گزارشات دقیق و قابل استناد و همچنین ارائه وب سرویسهای متنوع برای استفاده در سایت و یا نرم افزار دیگر می باشد.

در رابطه با امکانات مختلف سامانه پیام کوتاه می توان این مثال را بیان کرد : شاید شما نیاز داشته باشید که پیامکی به مخاطبان خود ارسال کنید که در آن نام و نام خانوادگی افراد در ابتدای متن پیامک نوشته شده باشد ، برای اینکار باید از یکی از ماژول های سامانه پیامک ایده پردازان یعنی ارسال با نام از دفترچه تلفن استفاده نمایید که پس از فعالسازی رایگان سامانه پیامک میتوانید این ماژول را در پنل اس ام اس خود خریداری کنید و از آن استفاده نمایید ، ضمنا امکان فعالسازی آزمایشی تمامی ماژول ها به مدت 24 ساعت نیز وجود دارد .

امکانات سامانه پیامک

امکاناتی مانند : منشی پیامک ، پیامک متناظر ، ارسال پیامک هوشمند ، دفترچه تلفن ، ارسال بر اساس محدوده و صنف ، ارسال بر اساس سن و جنسیت ، ارسال از روی نقشه بر اساس مناطق ، نظرسنجی پیامکی ، مسابقه و … وتمامی امکانات دیگری که در سایر سامانه ها وجود دارد ، در این سامانه بوده و با توجه به نیاز خود می توانید یکی یا تمامی آنها را فعال نمایید .

کاربرد سامانه های پیام کوتاه یا همان پنل در کجاست و چه کسانی می توانند از آن استفاده کنند؟

مهم نیست که شما تاجر هستید یا کارمند ، دکتر هستید یا مهندس ، دانشجو هستید یا استاد ، خانم هستید یا آقا ، قطعا همه به این نرم افزار پیامک که یک نرم افزار ارسال پیامک تبلیغاتی یا اطلاع رسانی تحت وب می باشد نیاز دارید .

توجیه اقتصادی

شاید یه دنبال توجیه اقتصادی استفاده از سامانه پیامک هستید ، در ادامه با مطرح کردن یک مثال کاربردی درصدد رفع این ابهامات و پاسخ به سوالهای مطرح شده خواهیم بود.

فرض کنید شما صاحب یک تولیدی هستید و نیاز دارید کالا و محصول خود را به دیگران معرفی نمایید، یا محصولی را که مدتها در صدد تهیه آن بوده اید آماده کرده اید و وارد بازار نموده اید، سایر رقبای شما دست روی دست نخواهند گذاشت. در کمترین زمان ممکن محصول مشابهی را تولید و با تبلیغات زیاد خود را به عنوان اولین تولیدکننده آن محصول معرفی می نمایند. شما به عنوان مبدع این محصول باید قبل از آنکه رقبایتان به فکر تولید محصول مشابه بیافتند تبلیغات خود را انجام دهید و به کل و یا بخش اعظمی از بازار هدف خود اطلاعرسانی های لازم را انجام دهید. ممکن است محصولی دارید که مخاطبان از کاربرد و یا موجودیت آن بی اطلاع هستند. ممکن است مشتریان بالقوه زیادی داشته باشید، اما محصولی دارید که باید هرچه زودتر آن را بفروشید. یکی از ساده ترین و سریعترین روشهایی که می توانید برای اطلاعرسانی به مشتریان جدید و یا قدیمی خود انجام دهید ارسال پیامک است.

برای محصول خود چه مقدار هزینه کرده اید؟

شما می توانید با هزینه کردن حداکثر 5 درصد از این مقدار برای هر محصول اقدام به معرفی کالا و یا خدمات خود به افرادی که شاید تا به حال نامی از محصول شما نشنیده باشند، نمایید. با توجه به هزینه اندک اینگونه تبلیغات نسبت به سایر روشهای موجود یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما استفاده از سامانه های ارسال و دریافت پیام کوتاه یا همان پنل است.

برای جذب یک مشتری چه میزان هزینه کرده اید؟

این یک قانون است که هزینه جذب مشتری جدید 5 برابر حفظ مشتریان قبلی است . متاسفانه این قانون در بسیاری از مواقع نادیده گرفته می شود و مشتری را که با هزینه بالا جذب نموده ایم به سادگی از دست می دهیم و مجددا برای جذب همان مشتری هزینه می نماییم. پس بهتر است به جای ایجاد نارضایتی و کم اهمیت نمودن حتی یک مشتری، به دنبال جلب رضایت آن و حفظ کردن وی باشیم.

زمانی که تبلیغاتی انجام می دهید که تعداد مخاطبان آن خارج از کنترل شماست ممکن است در زمانی که تبلیغات شما انجام شده است حجم زیادی از مخاطبان به سمت شما هجوم بیاورند، در این زمان ممکن است شما نتوانید به تمامی آنها پاسخگویی نمایید و یا توانایی تولید محصول خود را در زمان محدود نداشته باشید. به همین دلیل مشتریانی که از تبلیغات جذب کرده اید کاهش پیدا می کند. پس بهتر است از روشی برای تبلیغات محصول خود استفاده کنید که میزان مخاطبان آن توسط خود شما تعیین شود.

می توانید ارسال های دوره ای را برای یادآوری، در مناسبتهای مختلف به مشتریانی که محصول شما را خریداری کرده اند و یا از خدمات شما استفاده کرده اند انجام دهید.

ارسال پیامک برای اشخاصی که مخاطبان کمی دارند از طریق تلفن همراه شخصی خود نیز شدنی است اما همین افراد در صورت یک بار استفاده از پنل های ارسال و دریافت، دیگر به سراغ تلفن همراه خود نخواهند رفت و ترجیح می دهند که حتی ارسالهای اندک خود را از این طربق انجام دهند.

مشاوره آنلاین - ساعات اداری - 8 تا 24

)
    is typing...

    اطلاعات مورد نیاز و متن پیام خود را تکمیل کرده و برای ما ارسال نمایید تا بررسی گردد.

    ارسال پیام خروج