جستجو
دقیقا متنی که نوشتم
جستجو در تیتر صفحات
جستجو در متن صفحات
جستجو در نظرات
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type
مرکز تلفن ویپ

IPVOIP.ir

درباره مرکز تلفن ویپ

مرکز تلفن ویپ دارای باورهای درست و نادرست بسیاری است که در ادامه با مثال به آن پرداخته ایم.

لازم است بدانید که راهکارهای ارتباطی تاثیر بسیار زیادی روی جذب و رضایت مشتری دارد و نباید بدون یکسری اطلاعات لازم اقدام به خرید کرد. ما سعی بر آن داشتیم که در این صفحه تمام اطلاعات مورد نیاز را به طور کامل و شفاف مورد بررسی قرار دهیم.

به طوری که با خواندن یک برگه، با سیستم مرکز تلفن ویپ کاملا آشنا شده و مانند یک فرد حرفه ای اقدام به استفاده از آن کنیم.

ویپ voip چیست ؟

ویپ (voip) همان voice over internet protocol به معنی صدا روی پروتکل اینترنت (یا همان بستر شبکه) است که به کاربران اجازه مکالمه روی سیستم های دیجیتال را می دهد. در واقع تمام تماس های تلفنی از امواج آنالوگ صوت به  بسته های ۰ و ۱ دیجیتال تبدیل میشود که کیفیت صدای بسیار بیشتری (HD) بدون تغییر و نویز  ارائه می دهد.

باور غلطی که در این بخش از مرکز تلفن ویپ وجود دارد : اگه اینترنت من قطع شود دیگر از ویپ نمی توانم استفاده کنم ، چون برروی بستر اینترنت است؟

خیر، بر روی بستر اینترنت هست ولی منظور همان بستر شبکه است که از پروتکل اینترنتی استفاده می کند. اگر شما از یک شرکت ارائه دهنده خدمات ویپ اکانت ماهیانه دریافت کنید درصورت قطع شدن اینترنت سیستم تلفنی شما قابل استفاده نیست ولی در حال حاضر خدماتی که در مورد تلفن ویپ در ایران ارائه می شود به صورت سرور مرکز تلفنی ویپ (دیجیتال) است که در محیط شرکت ها و موسسات و … نصب شده و تا زمانی برق این مرکز تلفن ویپ تامین شود از کار باز نمی ایستد. (برای این منظور می توانید شبانه روز با تلفن ۰۲۱۲۸۵۳۳ تماس بگیرید و یا در صورت اعتبار رسمی کافی از ایده پردازان درخواست نصب دمو کنید)

سوالات متداول و عمومی مرکز تلفن ویپ در این بخش آورده شده است. کارشناسان مرکز تلفن ویپ ایران تلاش دارند که راهنمای کاملی در این زمینه برای شما ارایه نمایند.

مرکز تلفن ویپ به چه شکل کار میکند؟

خطوط شهری و تماس های آنالوگ گرفته شده به شما از طریق درگاه (گیت وی) یا همان مبدل آنالوگ به دیجیتال تبدیل به بسته های صوتی دیجیتال شده و به سوییچ یا روتر متصل و ارسال می شود، سیستم مرکز تلفن ویپ به صورت یک سرور قدرتمند متصل به شبکه (سوییچ یا روتر) است که تمام تماس های تلفنی ورودی از درگاه را مدیریت کرده و به سمت داخلی های مورد نظر (به صورت ترتیبی، در هم آمیخته و یا سفارشی مدیریت مجموعه) می فرستد. در همین حین تماس ها را ضبط کرده و گزارش کامل آن را در داشبورد نرم افزار مدیر و باقی کاربران که اجازه دسترسی دارند قرار میدهد. مرکز تلفن ویپ روی سرور ، PC ، و دستگاه ipbx قابل راه اندازی است که علاوه بر مدیریت بسیار هوشمند تماس و کیفیت بالای آن امکانات دیگری در اختیار قرار می دهد که در بخش  ویژگی های دیگر ویپ ؟ به آن پرداخته شده است.

باور غلطی که در این بخش ویپ وجود دارد : مرکز تلفن ویپ یک سخت افزار است که فقط همان است که می تواند خطوط شهری و داخلی ها را به هم متصل کند؟

خیر، سرور مرکزی تلفن ویپ یک نرم افزار است که روی کامپیوتر و سرورهای حرفه ای سازمان ها مانند سیسکو و تجهیزات دیگر همچون ipbx (ipbx چیست ؟) قابل نصب است که هسته ی مرکزی آن استریسک است و شرکت های بسیاری از رابط کاربری الستیکس رایگان (OpenSource) استفاده می کنند ولی شرکت ایده پردازان از رابط کاربری نوشته شده خود برای این مرکز تلفنی به علت مشکلات بسیار الستیکس استفاده میکند و توانسته این سیستم را کاملا تضمین نماید.

برای راه اندازی ویپ نیاز به چه تجهیزاتی داریم؟

برای راه اندازی ویپ در شرکت یا سازمان خود نیاز به بستر شبکه شامل حداقل یک سوییچ و کابل کشی شبکه تا کاربران خود دارید و حداقل سرور مورد نیاز یک کامپیوتر دو هسته ای با ۲ گیگ رم یا دستگاه کوچک ipbx است. دیگر تجهیزی که مورد نیاز است یک گیت وی یا همان مبدل آنالوگ به دیجیتال است که متناسب با تعداد خطوط شهری انتخاب می شود. برای ارتباط با دستگاه و امکان صحبت می توانید از تلفن های آی پی یا هدست بروی پی سی و یا از تبلت و تلفن های همراه خود استفاده کنید.

باور غلطی که در این بخش ویپ وجود دارد : یکی از باورهای غلطی که در مورد ویپ وجود دارد استفاده از تلفن های قدیمی سانترال و حتی تلفن های جدید آنالوگ است؟

امکان استفاده از این تلفن ها در سیستم جدید ویپ هست ولی محدودیت هایی شامل صوت بی کیفیت و عدم استفاده از امکانات نرم افزاری ویپ و عدم تماس تصویری را به همراه خود در بر دارد.

برای استفاده از تلفن های قدیمی سانترال نیاز به یک مبدل آنالوگی متناسب با تعداد داخلی ها است که هزینه ی بالایی در حدود ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر تلفن قدیمی نیاز دارد.

آیا ویپ برای من مناسب است؟

سیستم مرکز تلفن ویپ voip برای آن دسته از عزیزانی مناسب است که مدیریت تماس ها و مشتریان را خواستار بوده و کیفیت صوت براشون قابل اهمیت است.

به طور معمول مخاطبین مرکز تلفن ویپ : شرکت ها و سازمان ها و حتی پروژه های استارتاپی هستند که

باور غلطی که در این بخش ویپ وجود دارد : سیستم ویپ و تلفن گویا را تنها شرکت ها و سازمان های بزرگ می توانند استفاده کنند و خط ۵ رقمی فقط مختص این کسب و کارها است؟

خیر، سیستم مرکز تلفن ویپ را تمام کسب و کارها اعم کوچک و بزرگ می توانند استفاده کنند و برای همین منظور شرکت ایده پردازان دستگاه ipbx را تولید کرده تا کسب و کارهای کوچک و حتی استارتاپ ها نیز بتوانند با مبلغ بسیار پایین تا ۴ تماس همزمان (۴ خط شهری) از این سیستم، استفاده مورد نظر را نسبت به نیاز خود داشته باشند.

شایان ذکر است که دستگاه ipbx محدودیت تعداد داخلی ندارد و برای اضافه کردن داخلی کافیست یک سوییچ با تعداد پورت های مورد نیاز اضافه کنید.

(شاید اگر برای داخلی ها ماژول اضافه می شد بیشتر قابل درک بود ولی سیاست های شرکت ایده پردازان بر این است که مشتریان محدودیت نداشته و مجبور به هیچ گونه هزینه جانبی و طولانی نشوند)

ویژگی های دیگر ویپ چیست؟

باور غلطی که در این بخش ویپ وجود دارد : آیا هر کدام از ویژگی های ویپ پس از خرید نیاز به هزینه جدا گانه دارد؟

خیر، هیچکدام از موارد بالا ماژول بندی نشده و فاقد لایسنس است که این ویژگی، مرکز تلفن ویپ ایده پردازان را از باقی دوستان متمایز می کند.

آیا من می توانم از ویپ مدتی به صورت دمو استفاده کنم ؟

مرکز تلفن ویپ ایران با هدف رضایت خاطر مشتریان عزیز و آسودگی خیال در هنگام خرید اقدام به پروسه راه اندازی دمو رایگان برای شرکت های ثبت شده و معتبر به مدت ۷ روز کرده است.

اعتماد باعث اعتبار است و اعتبار باعث اعتماد

در این پروسه سرور مرکز تلفنی برای عزیزان به طور کامل راه اندازی شده و دوستان می توانند در این مدت ازمدل کارکرد این مرکز تلفن اطمینان خاطر حاصل نمایند و منجر به آشنایی و یادگیری سیستم شود.

مشاوره آنلاین - ساعات اداری - 8 تا 24

)
    is typing...

    اطلاعات مورد نیاز و متن پیام خود را تکمیل کرده و برای ما ارسال نمایید تا بررسی گردد.

    ارسال پیام خروج