۲۰ آنتی ویروس برتر سال ۲۰۲۱ (بخش دوم)

در مرکز محتوای سرور دات آی آر

در بخش قبلی این مقاله در این لینک به 5 آنتی ویروس برتر سال 2021 اشاره کردیم و در این مقاله به 5 آنتی ویروس برتر دیگر اشاره خواهیم کرد.

آنتی ویروس

ESET Endpoint Protection Standard

ESET یک آنتی ویروس سرور است که برای برای مشاغل کوچک و متوسط دارای ویژگی های مناسبی از جمله محافظت از باج افزار، اسکن ایمیل،مدرییت از راه دور و موارد دیگر میباشد

مزایا

مدیریت از راه دور: این محصول دارای عملکردی میباشد که به شما این امکان را میدهد از طریق ریموت به سرور دستگاه خود، مستقیما آنرا از مرورگر وب مدیریت کنید و به شما این امکان را خواهد داد تا موارد محافظت نشده در سرور را در شبکه شناسایی و محیط امن تری را فراهم کنید
گزینه های تشخیص نفوذ پیشرفته: با ارائه نظارت نهایی شبکه هرگونه فعالیت مشکوک در سرور را شناسایی کرده و شما را از آن مطلع میکند
محافظت از باج افزار ها: پس از فعال شدن LiveGrid ESET هرگونه تلاش بالقوه برای سرقت اطلاعات و داده ها را بررسی و شناسایی میکند و مطمئن میشود هیچ تهدیدی بر روی سرور صورت نمیگیرد.
گزارش های به روز: به جهت اطمینان بیشتر از سرور خود، ماژول گزارشگر اطلاعات ضروری در خصوص تهدیدات سرور را خدمت شما ارائه میکند تا نسبت به افزایش امنیت سرور و تنظیمات مربوطه در سرور اقدام نمائید.

معایب

به محافظت بیشتری در برابر فیشینگ نیاز دارد: برخی آزمایش ها نشان داده اند این آنتی ویروس به ویژگی های پیشرفته تری برای تشخیص فیشینگ نیاز دارد و ممکن است نتواند از شما هنگام ورود به سایت های فیشینگ محافظت کند
بر عملکرد سیستم تاثیر میگذارد: بسیاری از کاربران در این خصوص شکایت داشتند که این آنتی ویروس در عملکرد و سرعت سرورشان تاثیر منفی داشته است.

آنتی ویروس

AVG File Server Business Edition

این آنتی ویروس اطلاعات حیاتب سرور شما را در برابر آخرین تهدیدات از جمله بد افزار ها، باج افزار ها، ویروس ها و فیشینگ ایمن نگه میدارد. این آنتی ویروس رایگان نمیباشد اما میتوانید پیش از خرید کاربری آن را تست بفرمائید.

مزایا

امنیت حرفه ای ایمیل ها: هکر ها اغلب از ایمیل برای گشترش فعالیت های مخرب خود استفاده میکنند، به همین دلیل است که این آنتی ویروس ایمیل های شما را ازنظر محتوای مخرب اسکن و بررسی میکند و مطمئن میشود هیچ تهدیدی به سرور شما نفوذ نمیکند.

امنیت فاروال سرور: این آنتی ویروس فایل های تجاری و ضروری سرور شما را که به صورت آنلاین نگهداری میشود ایمین میکند و این ایمنی را به صورت شبانه روزی تضمین میکند. همچنین این آنتی ویروس از هرگونه تلاش غیر مجاز برای تغییر یا حذف اطلاعات توسط بدافزار ها جلوگیری میکند.

امنیت اطلاعات مالی: این آنتی ویروس کارایی خود در نگه داشتن اطلاعات مالی کاربر در برابر تهدیدات آنلاین با هدف سرقت آنها را ثابت کرده است.

معایب

عدم پشتیبانی از MAC: با توجه به اینکه این برنامه در ویندوز در دسترس میباشد؛ کاربران مک نمیتوانند از این آنتی ویروس استفاده کنند.

رابط کاربری پیچیده: اکصر کاربران میگویند کار با این آنتی ویروس پیچیده میباشد.

آنتی ویروس

VIRUSfighter Server

VIRUSfighter Server یک آنتی ویروس سرور ارزان قیمت، سبک، قدرتمند و کاربرپسند است که به طور خاص برای ویندوز سرور طراحی شده است. سطح قابل توجهی از محافظت از دستگاه شما را فراهم می کند و مطمئن می شود که هیچ اسپم یا ویروسی در سیستم شما آزاد نمی شود.

مزایا

حفاظت عالی از تهدید: این آنتی ویروس سطح بالایی از دفاع در برابر جاسوس‌افزارها، تروجان‌ها، روت‌کیت‌ها و دیگر بدافزارهای پیچیده‌ای را که در سرورهای ویندوز هدف‌گذاری شده‌اند، ارائه می‌کند.

تعداد نامحدود کاربر: برخلاف اکثر رقبای خود که قیمت نهایی شما را بر اساس تعدادی کاربر تعیین می کنند، VIRUSfighter سخاوتمندانه دسترسی به تعداد نامحدودی از کاربران را فراهم می کند.

پشتیبانی رایگان از طریق ایمیل و تلفن: پشتیبانی مشتریانی که از طریق VIRUSfighter دریافت می کنید رایگان است، به همین دلیل است که هر زمان که با نرم افزار خود مشکلی داشتید می توانید روی آنها حساب کنید.

قابل استفاده برای تمامی سیستم عامل های ویندوز سرور: یکی از مهمترین مزایای این محصول این است که بر روی هر سیستم عامل ویندوز سرور کار می کند.

معایب

رابط کاربری قدیمی به نظر می رسد: اگرچه این یک نقطه ضعف قابل توجه نیست، این آنتی ویروس با رابط کاربری کمی قدیمی عرضه می شود. بنابراین، همه شرکت ها آن را برای بیزینس خود خود راحت نمی یابند.

فقط ویندوز: VIRUSfighter فقط برای سرورهای ویندوز طراحی شده است، به این معنی که هم کاربران لینوکس و هم مک باید به دنبال آنتی ویروس دیگری باشند.

آنتی ویروس

BullGuard Antivirus

آنتی ویروس BullGuard یک راه حل امن سایبری کاملاً کارآمد برای مشاغل کوچک شما است. مجهز به ویژگی های امنیتی بی عیب و نقص و نصب کاربر پسند است. برای مصارف خانگی، بازی و تجاری مناسب است و ویژگی‌های عالی را برای محافظت از سرور شما در برابر فعالیت‌های مخربی ارائه می‌کند که می‌تواند بر فرایند کار شما تأثیر بگذارد.

مزایا

دستورات از راه دور: می‌توانید کنترل‌های مختلف را از راه دور مدیریت کنید؛ دستگاه‌ها را اسکن، به‌روزرسانی، فعال/غیرفعال‌سازی کنید یا فایل‌ها را در قرنطینه حذف کنید، دستگاه‌ها را راه‌اندازی مجدد کنید تا ویروس ها را از بین ببرید

نصب و راه اندازی ساده: BullGuard Antivirus یک آنتی ویروس با نصب آسان است که پیاده سازی آن به زمان یا تخصص زیادی نیاز ندارد.

مرورگر امن: یک مرورگر ایمن داخلی، مرور ایمن‌تر اینترنت را تضمین می‌کند و به شما امکان می‌دهد با خیال راحت پرداخت‌های آنلاین انجام دهید. همچنین بدون اجازه شما کوکی‌ها، افزونه‌ها یا برنامه‌های افزودنی را بارگیری نمی‌کند.

حفاظت چند لایه: به لطف اقدامات امنیتی پیشرفته که توسط توسعه دهندگان BullGuard اجرا شده است، نرم افزار کسب و کار شما از حملات روزانه و تهدیدات پیچیده رایج در امان خواهد بود.

معایب

رابط کاربری بصری نیست: ممکن است مقابله با منوها، زیر منوها و پنجره های بازشوی مختلف در داخل نرم افزار چالش برانگیز باشد.

VPN افزوده نشده است: VPN باید به طور جداگانه با قیمت 29.74 دلار خریداری شود.

VIPRE Endpoint Security Server

VIPRE Endpoint Security Server

VIPRE Endpoint Security Server یک نرم افزار آنتی ویروس عمومی نیست، اما یک راه حل اختصاصی سرور تجاری است که به طور کامل از قلب کسب و کار شما محافظت می کند. این آنتی ویروس شما را از پیچیده ترین تهدیدها، به ویژه تهدیدهایی که از طریق ایمیل یا از طریق جدیدترین انواع بدافزارها، باج افزارها و حملات روزانه، در امان نگه می دارد.

مزایا

ویژگی‌های پیشرفته ضد باج‌افزار: این آنتی ویروس می‌تواند سرور شما را در برابر باج‌افزار ایمن نگه دارد و در صورت ورود به سیستم، آن را حذف کند.

نصب آسان: می توانید این نرم افزار را در عرض چند دقیقه نصب کنید و با خیالی آسوده کسب و کار خود را اجرا کنید.

پشتیبانی فنی عالی: پشتیبانی فنی مستقر در ایالات متحده واقع است و آماده حل هر گونه مشکلی است که ممکن است با برنامه داشته باشید.

به‌روزرسانی‌های منظم: VIPRE به‌روزرسانی‌های منظم و نسخه‌های جدید را ارائه می‌کند و اطمینان می‌دهد که نرم‌افزار شما به‌روز می‌ماند.

معایب

به گزارش‌دهی بهتر نیاز دارد: اگرچه ویژگی‌های گزارش VIPRE بسیار مناسب است، اما باید تأکید بیشتری روی ارائه آن می‌کردند.

عدم نصب به روز رسانی خودکار: برخی از کاربران شکایت دارند که VIPRE گاهی اوقات به روز رسانی خودکار را نصب نمی کند، که باید به صورت دستی مدیریت شود.

اشتراک گذاری در linkedin

به تیم متخصص ما اعتماد کنید!

تخفیف مخاطبین مرکز محتوا: Blog01

از کد Blog01 می‌تونید برای خرید اشتراک خدمات سرور مجازی و هاست استفاده کنید و از %10 تخفیف تو سفارش این خدمات بهره‌مند بشید!

محتوای مقاله مفید بود؟

0 0 رای ها
این مقاله چطور بود؟
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخوردهای آنلاین
مشاهده همه دیدگاه ها